Streamingdienst Netflix heeft in het tweede kwartaal opnieuw abonnees verloren. De afname bedroeg zo’n 1 miljoen betalende klanten en was daarmee minder groot dan het Amerikaanse bedrijf vreesde. Het aandeel van Netflix ging na het sluiten van de beurzen ruim zeven procent omhoog. [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in het vierde kwartaal minder nieuwe abonnees binnengehaald dan analisten op Wall Street hadden verwacht. In het derde kwartaal had Netflix nog veel succes met de Zuid-Koreaanse thrillerserie Squid Game en het bedrijf kwam in de afgelopen periode met een hoop nieuwe series en films naar buiten. Op de beurs in New York ging het aandeel Netflix in de zogeheten handel nabeurs met wel 15 procent onderuit. [naar artikel]
Streamingvideodienst Netflix had aan het einde van het eerste kwartaal 200.000 betalende gebruikers minder dan drie maanden eerder. Voor het Amerikaanse bedrijf betekent dat de eerste neergang in abonnees sinds 2011. Bovendien rekent het bedrijf erop in het lopende kwartaal nog eens twee miljoen betalende klanten te verliezen. Het aandeel verloor nabeurs meer dan 24 procent. [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in de eerste drie maanden van het jaar wereldwijd 200.000 abonnees verloren. Het is de eerste keer sinds 2001 dat Netflix gebruikers verliest. Ook het aandeel van Netflix zakt met meer dan 24 procent. [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in de eerste drie maanden van het jaar wereldwijd 200.000 abonnees verloren in vergelijking met eind 2021. Het was de eerste keer sinds 2011 dat Netflix gebruikers verloor. Het aandeel verloor nabeurs meer dan 24 procent. [naar artikel]
In plaats van meer dan 2 miljoen abonnees toe te voegen in het eerste kwartaal van het jaar, zoals het bedrijf drie maanden geleden voorspelde, verloor Netflix er uiteindelijk 200.000. Erger nog: volgend kwartaal verwacht Netflix nog eens 2 miljoen abonnees te verliezen. De koers van het Netflix-aandeel daalde bij die bekendmaking meteen met 25 […] [naar artikel]
Streamingdienst Disney+ heeft in het afgelopen kwartaal bijna 8 miljoen nieuwe abonnees binnengehaald. Daarmee ontkomt het onlineplatform van Disney aan de krimp waar concurrent Netflix door het einde van lockdowns mee kampt. Netflix meldde onlangs de eerste daling van het aantal abonnees sinds 2011. Disney+ had aan het einde van het tweede kwartaal van zijn […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.