Victoria’s (not so) Secret. Het veelbesproken lingeriemerk kwam in het verleden al vaker onder vuur te liggen nadat onder meer modellen getuigden over de belachelijke eisen waar ze aan moesten voldoen. “Mijn heupen werden wekelijks opgemeten met een meetlint”, klonk het onder meer. Maar ook in ‘Victoria’s Secret: Angels and Demons’, een nieuwe Hulu-documentaire, worden er wederom een reeks geheimen van het merk blootgelegd. De opmerkelijke band tussen zedendelinquent Jeffrey Epstein en Les Wexner, de oprichter van Victoria’s Secret, is er daar alvast één van. “Hij had op eender welk moment kunnen ingrijpen, maar dat heeft hij nooit gedaan.” [naar artikel]
Ze prijzen het nog steeds aan als ’s?werelds bekendste lingerie, maar niemand wil de slipjes en bh’s nog. Victoria’s Secret maakte zichzelf namelijk irrelevant door een toxisch vrouwbeeld te promoten. Een resem MeToo-schandalen zorgde voor extra smet op het blazoen. En nu blijkt uit een nieuwe docu dat de voormalige baas wel érg nauwe banden had met de overleden miljardair en zedendelinquent Jeffrey Epstein. [naar artikel]
In de gemiddelde lingeriereclame lijkt het ene na het andere perfecte, jaloersmakende lichaam voorbij te komen. Wie de zaak een beetje [naar artikel]
Modebladen staan vol gefotoshopte modellen, maar het Australische lingeriemerk Modibodi doet er niet (meer) aan mee. In de nieuwe campagne staan enkel vrouwen met hun echte lichaam centraal. [naar artikel]
Lingeriemerk La Fille d'O van de Gentse ontwerpster Murielle Scherre opent binnenkort een winkel in Antwerpen. Het is de tweede winkel van het [naar artikel]
Het Nieuw-Zeelandse lingeriemerk Lonely Label geeft 'body shamers' lik op stuk. Met een nieuwe campagne met vooral pure en eerlijke foto's speelt ze heel mooi in op de 'body positivity' die steeds meer een hype aan het worden is. [naar artikel]
Het Nieuw-Zeelandse lingeriemerk Lonely Label geeft 'body shamers' lik op stuk. Met een nieuwe campagne met vooral pure en eerlijke foto's speelt ze heel mooi in op de 'body positivity' die steeds meer een hype aan het worden is. [naar artikel]
Het Amerikaanse lingeriemerk ThirdLove vindt dat er negen types borsten bestaan en toont de verschillende vormen in schetsjes op hun site. De reden? Het is belangrijk dat dames in eigen boezem kijken om zo voor de juiste beha te kiezen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.