Ze prijzen het nog steeds aan als ’s?werelds bekendste lingerie, maar niemand wil de slipjes en bh’s nog. Victoria’s Secret maakte zichzelf namelijk irrelevant door een toxisch vrouwbeeld te promoten. Een resem MeToo-schandalen zorgde voor extra smet op het blazoen. En nu blijkt uit een nieuwe docu dat de voormalige baas wel érg nauwe banden had met de overleden miljardair en zedendelinquent Jeffrey Epstein. [naar artikel]
Victoria’s (not so) Secret. Het veelbesproken lingeriemerk kwam in het verleden al vaker onder vuur te liggen nadat onder meer modellen getuigden over de belachelijke eisen waar ze aan moesten voldoen. “Mijn heupen werden wekelijks opgemeten met een meetlint”, klonk het onder meer. Maar ook in ‘Victoria’s Secret: Angels and Demons’, een nieuwe Hulu-documentaire, worden er wederom een reeks geheimen van het merk blootgelegd. De opmerkelijke band tussen zedendelinquent Jeffrey Epstein en Les Wexner, de oprichter van Victoria’s Secret, is er daar alvast één van. “Hij had op eender welk moment kunnen ingrijpen, maar dat heeft hij nooit gedaan.” [naar artikel]
De hackersgroep Anonymous heeft haar plannen voor een aanval tegen de Donald Trump concreet gemaakt op Twitter: “De general strike op 12 februari zal de eerste slag zijn die we slaan.” [naar artikel]
Het wereldbekende veilinghuis Christie’s streek donderdag neer in Knokke-Heist om een dag lang juwelen en horloges van geïnteresseerden te schatten. Christie’s hoopte om zo enkele honderdduizenden euro aan ‘verborgen waarde’ te ontdekken. “Zo wil het veilinghuis naar de interesse voor een vaste stek in onze badstad polsen.” [naar artikel]
De Amerikaanse dj en muziekproducer Erick Morillo is overleden. Hij was 49. Morillo werd wereldberoemd toen hij onder de naam Reel 2 Real de hit "I like to move it" in 1993 uitbracht. [naar artikel]
Luka Elsner begon de interlandperiode als trainer van KV Kortrijk, vandaag is hij die van Standard. In de stand is dat een stap achteruit, maar de 39-jarige Sloveen ziet het anders. “De situatie is tijdelijk, Standard is over de hele wereld bekend.” [naar artikel]
In de gemiddelde lingeriereclame lijkt het ene na het andere perfecte, jaloersmakende lichaam voorbij te komen. Wie de zaak een beetje [naar artikel]
Modebladen staan vol gefotoshopte modellen, maar het Australische lingeriemerk Modibodi doet er niet (meer) aan mee. In de nieuwe campagne staan enkel vrouwen met hun echte lichaam centraal. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.