Mensen die een restaurantbeoordeling achterlaten op internet zonder ooit langs te komen, het is een ding. Ook restaurant Peper in Gent heeft er last van. Uitbaters Stefanie Billiet en Philip Henderickx luchtten er onlangs hun hart over: “Wij geven heel veel om feedback, maar dan wel om echte en oprechte feedback. Gebaseerd op een echte ervaring.” [naar artikel]
Mensen die een restaurantbeoordeling achterlaten op internet zonder ooit langs te komen, het is een ding. Ook restaurant Peper in Gent heeft er last van. Uitbaters Stefanie Billiet en Philip Henderickx luchtten er onlangs hun hart over: “Wij geven heel veel om feedback, maar dan wel om echte en oprechte feedback. Gebaseerd op een echte ervaring.” [naar artikel]
Mensen die een restaurantbeoordeling achterlaten op internet zonder ooit langs te komen, het is een ding. Ook restaurant Peper in Gent heeft er last van. Uitbaters Stefanie Billiet en Philip Henderickx luchtten er onlangs hun hart over: “Wij geven heel veel om feedback, maar dan wel om echte en oprechte feedback. Gebaseerd op een echte ervaring.” [naar artikel]
Heel wat mensen zoeken naar online reviews voor ze een product kopen of een reservatie in een restaurant of hotel maken. Toch gaan er ook nepreviews rond. Welke kun je vertrouwen en wanneer word je misleid? [naar artikel]
1.500 restaurateurs, journalisten en partners waren aanwezig op de jaarlijkse hoogmis van de Gault&Millau awards. Oost-Vlaanderen viel dit jaar ook weer uitgebreid in de prijzen met opnieuw het beste restaurant van België, de jonge chef van het jaar en de gastheer van het jaar. [naar artikel]
Gezien op Les Ardentes op zondag 10 juli. [naar artikel]
De nieuwe draadloze oortjes die Apple volgende maand lanceert, worden lauw onthaald door recensenten. Ze zien zeker voordelen, maar ook enkele [naar artikel]
Uit een enquête van de Amerikaanse site The Verge blijkt nu dat deze evaluatiesystemen een diep onevenwicht in deze relaties creëren... The post Reviews hebben het management vervangen appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Reddit, de 22ste populairste website ter wereld, wordt gemanipuleerd door grote bedrijven. Dat blijkt uit onderzoek van het zakenblad Forbes. De problematiek van de ‘fake reviews’ zijn bekend. Recent nog bleek dat bedrijven mensen betalen om positieve reviews te posten op e-commercesites als Amazon of TripAdvisor. Uit het onderzoek van Jay McGregor van Forbes blijkt […] The post Reputatiemanagement: achter ‘fake reviews’ zit een gigantische business appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.