Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Tijd

Jan Callebaut, de marketeer die Canvas en Cola Zero lanceerde, rationaliseerde het buikgevoel

01/09/2022 - 18:49
"18:14 De marketeer Jan Callebaut (1955-2022) zette topmerken over de hele wereld in de juiste richting met adviezen, die op kwalitatief onderzoek gebaseerd waren. Ook de Wetstraat spitste de oren als hij sp..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Jan Callebaut, de marketeer die Canvas en Cola Zero lanceerde, rationaliseerde het buikgevoel (01/09/2022 - De Tijd)

18:14 De marketeer Jan Callebaut (1955-2022) zette topmerken over de hele wereld in de juiste richting met adviezen, die op kwalitatief onderzoek gebaseerd waren. Ook de Wetstraat spitste de oren als hij sp... [naar artikel]


2. «Buikgevoel is goed, maar buikgevoel met data is beter» (30/03/2021 - Metro)

Telenet behoeft geen introductie. Het media- en telecommunicatiebedrijf met hoofdkwartier in Mechelen ondersteunt heel wat Belgische gezinnen met connectiviteits- en entertainmentoplossingen. In dat streven staat big data meer dan ooit centraal. Als data ook jouw ding zijn, vind je bij Telenet ongetwijfeld een job die op je lijf is geschreven. Hieronder lees je hoe Telenet […] Het bericht «Buikgevoel is goed, maar buikgevoel met data is beter» verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


3. Marketeer Jan Callebaut: ‘Vlaanderen heeft maar drie partijen die een droom aanbieden: Vlaams Belang, de PVDA en Groen’ (20/05/2020 - De Morgen)

Het vertrouwen van de Vlaming in de politiek verdampte in coronatijden nog meer dan anders. Tijd voor herbronning, meent meestermarketeer Jan Callebaut. In zijn boek Het DNA van Vlaanderen, een coproductie met politiek journalist Ivan De Vadder, bundelt hij tien jaar onderzoek naar wie de Vlaming écht is en spelt hij onze politici de les. ‘Ik onderzoek de politiek zoals ik dat ooit met boter deed: wat verwáchten de mensen ervan?’ Kortom, wie smaakt ongezouten het best, De Wever of Rousseau, en wie heeft de meeste boter op het hoofd, Beke of Rutten? [naar artikel]


4. Severine Distave (Alpro Europe) is Marketeer van het Jaar (26/10/2016 - Knack)

Severine Distave, vicepresident marketing en innovatie bij Alpro Europe, werd verkozen tot de Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2016. [naar artikel]


5. Antwerpse marketeer laat schuldenput van 136.000 euro achter in Limburg (28/06/2017 - Het Belang van Limburg)

De rechtbank sloot dinsdag het faillissement af van de bvba van Geert L., een Antwerpse zelfverklaarde marketinggoeroe die grote sier maakte in de Limburgse bedrijfswereld en daarbij voor 136.000 euro schulden maakte. Amper 3 procent daarvan kon voldaan worden: de kosten van de rechtbank en het advocatenkantoor. De grootste schuldeisers blijven met lege handen achter. Geert L. schopte het tot werkgroepen van VOKA, VKW en zelfs het voorzitterschap van de ondernemersclub Zuid-Oost-Limburg. [naar artikel]


6. Sortlist helpt nu ook Spaanse kmo's aan marketeer (20/09/2017 - De Tijd)

11:47 De Waverse start-up Sortlist gooit zich na België en Frankrijk op de Spaanse markt. Het bedrijf van twintig mensen helpt kmo’s aan een marketing- of communicatieagentschap. [naar artikel]


7. Guy Elewaut (Colruyt) Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2017 (11/10/2017 - Metro)

Guy Elewaut, marketingdirecteur bij Colruyt, is verkozen tot Nederlandstalige Marketeer van het Jaar 2017. Aan Franstalige zijde ging de eer naar David Favest van de Brusselse openbaarvervoermaatschappij MIVB. Dat werd woensdagavond bekendgemaakt tijdens de 23ste editie van Marketeer van het Jaar. De prijs wordt uitgereikt door marketingorganisatie BAM, in samenwerking met Trends en Trends-Tendances. De […] [naar artikel]


8. Marketeer Bjorn (38) maakt opvallende carrièreswitch: “De beste beslissing van mijn leven” (09/01/2018 - Het Nieuwsblad)

Oostendenaar Bjorn Van Hijfte is sinds begin dit jaar aan de slag in zijn eigen klassieke barbiershop. “Het is een opvallende carrièreswitch, maar ik vind het gewoon super om te doen”, zegt hij. [naar artikel]


9. Marketeer wordt topman Horeca Vlaanderen (26/02/2018 - De Tijd)

11:52 Matthias De Caluwe wordt de nieuwe topman van Horeca Vlaanderen, in opvolging van Danny Van Assche die naar zelfstandigenorganisatie Unizo vertrok. [naar artikel]


10. WK der WAG's: Zweedse marketeer tegen Zuid-Koreaanse actrice is tweede partij in groep F (18/06/2018 - Het Laatste Nieuws)

Voor de niet-voetballiefhebber, of de voetballiefhebber met een bredere interessesfeer, ziehier ons WK van de WAG’s. Waar niet het land zegeviert... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!