Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Wij testen hoe onbereikbaar de energieleveranciers zijn voor hun klanten: “Dit is onredelijk”

18/10/2022 - 03:48
"Afgewimpeld bij Engie, een wachttijd van 6,5 minuten bij Luminus en bijna één uur bij Elegant. Uit een belronde van deze krant blijkt dat de zes grootste energieleveranciers er niet in slagen om hun klanten binnen een treffelijk tijdsbestek te helpen. “Het zijn uitzonderlijke tijden, maar bedrijven behandelen hun klantendiensten al veel te lang stiefmoederlijk.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Wij testen hoe onbereikbaar de energieleveranciers zijn voor hun klanten: “Dit is onredelijk” (18/10/2022 - Het Nieuwsblad)

Afgewimpeld bij Engie, een wachttijd van 6,5 minuten bij Luminus en bijna één uur bij Elegant. Uit een belronde van deze krant blijkt dat de zes grootste energieleveranciers er niet in slagen om hun klanten binnen een treffelijk tijdsbestek te helpen. “Het zijn uitzonderlijke tijden, maar bedrijven behandelen hun klantendiensten al veel te lang stiefmoederlijk.” [naar artikel]


2. GETEST. Hoe onbereikbaar zijn energieleveranciers voor hun klanten: “Dit is onredelijk” (18/10/2022 - Het Belang van Limburg)

Afgewimpeld bij Engie, een wachttijd van 6,5 minuten bij Luminus en bijna één uur bij Elegant. Uit een belronde van deze krant blijkt dat de zes grootste energieleveranciers er niet in slagen om hun klanten binnen een treffelijk tijdsbestek te helpen. “Het zijn uitzonderlijke tijden, maar bedrijven behandelen hun klantendiensten al veel te lang stiefmoederlijk.” [naar artikel]


3. Wij testen hoe onbereikbaar de energieleveranciers zijn voor hun klanten: “18 minuten? Valt wel mee, het is wel eens langer” (18/10/2022 - Gazet van Antwerpen)

Afgewimpeld bij Engie, een wachttijd van 6,5 minuten bij Luminus en bijna één uur bij Elegant. Uit een belronde van deze krant blijkt dat de zes grootste energieleveranciers er niet in slagen om hun klanten binnen een treffelijk tijdsbestek te helpen. “Het zijn uitzonderlijke tijden, maar bedrijven behandelen hun klantendiensten al veel te lang stiefmoederlijk.” [naar artikel]


4. Storing bij Telenet: sommige klanten kunnen niet bellen met vaste lijn, aantal ziekenhuizen telefonisch onbereikbaar (10/03/2021 - De Standaard)

Telenet kampt met een storing in een gebouw in Hoboken, waardoor een aantal diensten verstoord zijn. Een derde van de klanten kan momenteel geen gesprekken via vaste telefoon voeren, zegt woordvoerster Isabelle Geeraerts. Een aantal ziekenhuizen zijn telefonisch niet bereikbaar. [naar artikel]


5. Vier Waalse Delhaize-supermarkten onbereikbaar voor klanten (12/08/2023 - De Standaard)

Vnadaag zijn opnieuw enkele winkels van Delhaize niet toegankelijk voor klanten door vakbondsacties. Het gaat om twee winkels in Henegouwen en twee in Luik, zegt de supermarktketen. [naar artikel]


6. Deel Proximus-klanten onbereikbaar door storing (23/01/2024 - DataNews)

Het netwerk van Proximus lijkt dinsdagmiddag getroffen door een storing. Met name rond de hoofdstad melden verschillende gebruikers dat ze onbereikbaar zijn op hun gsm The post Deel Proximus-klanten onbereikbaar door storing appeared first on Data News. [naar artikel]


7. "Testen, testen, testen": maar hoe precies, en wie? "De rol van de huisarts wordt cruciaal" (05/05/2020 - VRT NWS)

Breed testen op besmetting met het coronavirus, het is een van de pijlers van de exitstrategie om uit de crisis te geraken. Maar hoe pakken we dat aan? "De rol van de huisarts is cruciaal in dit verhaal", zegt viroloog Steven Van Gucht in "Terzake". "Hoe fijnmaziger we het net kunnen maken, hoe groter de impact." [naar artikel]


8. Testen, testen, testen, en nu niet meer? Professor Goossens: "We moeten nu even prioriteiten stellen" (20/10/2020 - VRT NWS)

Wie van dichtbij contact heeft gehad het met iemand die besmet is met corona en zelf geen symptomen heeft, hoeft niet langer een coronatest te ondergaan. De maatregel geldt ook voor wie zonder symptomen uit een rode zone terugkeert. Volgens professor Herman Goossens was die maatregel echt nodig. "We moesten heel snel schakelen, we moeten nu even prioriteiten stellen." [naar artikel]


9. Testen, testen, testen en extra tenten aan de ingang om drukte te vermijden: zo ziet onze vliegzomer er voorlopig uit (18/05/2021 - VRT NWS)

Deze zomer zullen vakantiegangers kunnen reizen, maar hoe zal die vliegvakantie eruitzien? Met testen (uiteraard) en met extra tenten om files aan de check-in te vermijden. Luchthaven Brussels Airport en vliegmaatschappijen Brussels Airlines en Tui Fly hebben hun zomerplan voorgesteld: we zetten alles even op een rij. [naar artikel]


10. ‘Testen, testen, testen’, bij iedereen en overal, uitbraak of niet: welkom in het nieuwe Chinese normaal (31/05/2022 - De Morgen)

[naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!