Looienaar Niels Van Mol verhuisde begin dit jaar naar een nieuwbouwwoning, maar een elektriciteitscontract afsluiten bleek schier onmogelijk. “Netbeheerder Fluvius en de leverancier schuiven de schuld in elkaars schoenen, maar intussen zit ik wel al een jaar zonder contract.” [naar artikel]
https://images0.persgroep.net/rcs/qzczmkck1tZNrl7RrBMejXmO7Mg/diocontent/108015037/_crop/0/224/5512/3115/_fitwidth/642/?appId=f215d2ebdcdad4aa3dc78550c5970d02&quality=0.90&format=jpg [naar artikel]
De federale ombudsdienst Energie heeft al bijna 200 klachten ontvangen van consumenten die ongewenst worden overgeschakeld naar energieleverancier Luminus. Dat blijkt uit een reportage van VTM Nieuws. Lindy Adriaenssens getuigt hoe ze werd opgebeld door een callcenter van Luminus, waarna ze verschillende offertes toegestuurd kreeg per e-mail. Nadien bleek de vrouw plots vast te hangen aan een energiecontract dat veel duurder is dan haar huidige contract. [naar artikel]
De federale ombudsdienst Energie heeft al bijna 200 klachten ontvangen van consumenten die ongewenst worden overgeschakeld naar energieleverancier Luminus. Dat blijkt uit een reportage van VTM Nieuws. Zo ook met Lindy Adriaenssens. [naar artikel]
De Inspecteur (Radio 2), maar ook Test Aankoop en de ombudsman voor Energie hebben de voorbije weken honderden klachten gekregen van mensen die ongevraagd klant zijn geworden bij Luminus. Ze werden gebeld door een callcenter en kregen dan een offerte via mail nagestuurd. Wie in die mail op een link klikt voor meer informatie, is zonder het te weten meteen klant bij het energiebedrijf. [naar artikel]
Amper drie maanden nadat Luminus de vaste contracten als laatste energieleverancier had afgevoerd, zijn ze er vanaf 1 januari terug. De markt is volgens Luminus voldoende gestabiliseerd. Dat berichten de kranten van Mediahuis. [naar artikel]
06:42 Luminus biedt vanaf 1 januari als eerste energieleverancier opnieuw vaste energiecontracten aan in België. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.