Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Niels raakt niet aan energiecontract: “Fluvius en Luminus schuiven schuld in elkaars schoenen”

02/11/2022 - 03:34
"Looienaar Niels Van Mol verhuisde begin dit jaar naar een nieuwbouwwoning, maar een elektriciteitscontract afsluiten bleek schier onmogelijk. “Netbeheerder Fluvius en de leverancier schuiven de schuld in elkaars schoenen, maar intussen zit ik wel al een jaar zonder contract.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Niels raakt niet aan energiecontract: “Fluvius en Luminus schuiven schuld in elkaars schoenen” (02/11/2022 - Het Belang van Limburg)

Looienaar Niels Van Mol verhuisde begin dit jaar naar een nieuwbouwwoning, maar een elektriciteitscontract afsluiten bleek schier onmogelijk. “Netbeheerder Fluvius en de leverancier schuiven de schuld in elkaars schoenen, maar intussen zit ik wel al een jaar zonder contract.” [naar artikel]


2. Even geduld aub. Rock Werchter = schuiven, schuiven en nog eens schuiven (29/06/2017 - De Morgen)

https://images0.persgroep.net/rcs/qzczmkck1tZNrl7RrBMejXmO7Mg/diocontent/108015037/_crop/0/224/5512/3115/_fitwidth/642/?appId=f215d2ebdcdad4aa3dc78550c5970d02&quality=0.90&format=jpg [naar artikel]


3. Luminus smeert klanten ongewenst duur energiecontract aan: “Ik vertrouw nooit meer iemand aan de telefoon” (27/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

De federale ombudsdienst Energie heeft al bijna 200 klachten ontvangen van consumenten die ongewenst worden overgeschakeld naar energieleverancier Luminus. Dat blijkt uit een reportage van VTM Nieuws. Lindy Adriaenssens getuigt hoe ze werd opgebeld door een callcenter van Luminus, waarna ze verschillende offertes toegestuurd kreeg per e-mail. Nadien bleek de vrouw plots vast te hangen aan een energiecontract dat veel duurder is dan haar huidige contract. [naar artikel]


4. Luminus schakelt klanten ongewenst over naar duur energiecontract: ‘Ik vertrouw nooit meer iemand aan de telefoon’ (27/01/2022 - De Morgen)

De federale ombudsdienst Energie heeft al bijna 200 klachten ontvangen van consumenten die ongewenst worden overgeschakeld naar energieleverancier Luminus. Dat blijkt uit een reportage van VTM Nieuws. Zo ook met Lindy Adriaenssens. [naar artikel]


5. Luminus smeert honderden klanten ongevraagd een energiecontract aan: hoe kan dat? (17/02/2022 - VRT NWS)

De Inspecteur (Radio 2), maar ook Test Aankoop en de ombudsman voor Energie hebben de voorbije weken honderden klachten gekregen van mensen die ongevraagd klant zijn geworden bij Luminus. Ze werden gebeld door een callcenter en kregen dan een offerte via mail nagestuurd. Wie in die mail op een link klikt voor meer informatie, is zonder het te weten meteen klant bij het energiebedrijf. [naar artikel]


6. Luminus biedt weer vast energiecontract aan (29/12/2022 - Het Laatste Nieuws)

Amper drie maanden nadat Luminus de vaste contracten als laatste energieleverancier had afgevoerd, zijn ze er vanaf 1 januari terug. De markt is volgens Luminus voldoende gestabiliseerd. Dat berichten de kranten van Mediahuis. [naar artikel]


7. Luminus zorgt voor terugkeer van het vaste energiecontract (29/12/2022 - De Tijd)

06:42 Luminus biedt vanaf 1 januari als eerste energieleverancier opnieuw vaste energiecontracten aan in België. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!