Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Waarom er geen week passeert zonder Coca- Cola in reclame: “Ze doen dit niet zomaar”

09/02/2023 - 06:32
"Sinds de jaarwisseling gaat er geen week voorbij zonder dat Coca-Cola ergens in reclame staat. Maar waarom plaatst zo’n sterk merk zich zo vaak in de uitverkoop én is er dan geen risico dat de klant afhaakt bij normale prijzen?"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Waarom er geen week passeert zonder Coca- Cola in reclame: “Ze doen dit niet zomaar” (09/02/2023 - Het Belang van Limburg)

Sinds de jaarwisseling gaat er geen week voorbij zonder dat Coca-Cola ergens in reclame staat. Maar waarom plaatst zo’n sterk merk zich zo vaak in de uitverkoop én is er dan geen risico dat de klant afhaakt bij normale prijzen? [naar artikel]


2. Waarom er geen week passeert zonder Coca-Cola in reclame: “Ze doen dit niet zomaar” (09/02/2023 - Gazet van Antwerpen)

Sinds de jaarwisseling gaat er geen week voorbij zonder dat Coca-Cola ergens in reclame staat. Maar waarom plaatst zo’n sterk merk zich zo vaak in de uitverkoop én is er dan geen risico dat de klant afhaakt bij normale prijzen? [naar artikel]


3. ‘Een gratis abonnement met reclame brengt meer op dan een duur abonnement zonder reclame’: het verdienmodel van Netflix en co (09/10/2023 - De Morgen)

[naar artikel]


4. En plots passeert zomaar een goederentrein op drukke snelweg... (29/12/2016 - Het Belang van Limburg)

Opmerkelijke beelden uit Azerbeidzjan. De chauffeurs op een drukke snelweg in de hoofdstad Bakoe moeten er plotseling halt houden voor een goederentrein. Het gevaarte creëert meteen veel chaos door zonder enige waarschuwing over de zeven rijvakken te rijden. [naar artikel]


5. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


6. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


7. VRT gaat deontologische code ontwikkelen voor reclame: "Kijken welke reclame nog aanstootgevend kan zijn" (28/06/2018 - VRT NWS)

De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal.  [naar artikel]


8. Raad voor de Reclame: influencers moeten duidelijk aangeven wanneer ze #reclame maken (08/10/2018 - VRT NWS)

Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]


9. Stijn Meuris maakt reclame voor reclame (28/03/2019 - De Morgen)

De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!