Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
VRT NWS

Unilever stopt met margarinemerken Becel en Zeeuws Meisje

06/04/2017 - 08:47
"Unilever stapt uit de productie van margarine en ander smeerbaar broodbeleg. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage gaan."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Unilever stopt met margarinemerken Becel en Zeeuws Meisje (06/04/2017 - De Redactie)

Unilever stapt uit de productie van margarine en ander smeerbaar broodbeleg. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage gaan. [naar artikel]


2. Unilever stopt met margarine: Becel in de etalage (06/04/2017 - Het Laatste Nieuws)

De multinational Unilever stapt uit de productie van margarine. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage [naar artikel]


3. Paul Polman stopt als ceo van Unilever (29/11/2018 - De Tijd)

08:24 Polman treedt eind december af als topman van Unilever. Hij wordt bij de levensmiddelen- en wasmiddelgigant op 1 januari opgevolgd door Alan Jope, die doorschuift van een andere functie in het bedrij... [naar artikel]


4. Unilever stopt met reclame voor scheermesjes op Pornhub (05/11/2019 - De Morgen)

Unilever zal geen advertenties meer plaatsen op pornosites. Dit meldde de producent van verzorgingsproducten en levensmiddelen aan de BBC, nadat er in het Verenigd Koninkrijk ophef was ontstaan over de reclames van Unilever-dochter Dollar Shave Club op Pornhub, een soort YouTube voor seksvideo’s. [naar artikel]


5. Unilever stopt met alle reclame gericht op jonge kinderen (12/02/2020 - Knack)

Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen vanaf 12 jaar. Op sociale media spreekt de maker van onder meer Magnums en Ola-ijsjes tegen eind dit jaar tieners vanaf 13 jaar aan. [naar artikel]


6. Unilever stopt met reclame gericht op jonge kinderen en zet alleen nog cartoonfiguren op producten die niet te ongezond zijn (12/02/2020 - Het Laatste Nieuws)

Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen... [naar artikel]


7. Unilever (van onder meer de Ola-ijsjes) stopt met reclame die gericht is op kinderen (13/02/2020 - VRT NWS)

Unilever, het moederbedrijf van merken als Zwitsal, Dove maar ook de Ola-ijsjes, stopt met reclame gericht op jonge kinderen. Concreet betekent dit dat ze minder cartoonfiguren op hun verpakking zullen zetten. Enkel "gezonde" producten zullen nog gepromoot worden bij kinderen onder 12 jaar. [naar artikel]


8. Unilever stopt met reclame gericht op kinderen onder 16 jaar (21/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Het voedingsconcern Unilever, dat onder meer de merken Ben & Jerry’s, Magnum en Zwan in portefeuille heeft, stopt met reclame gericht op jongeren onder de zestien jaar. Het bedrijf zegt ouders zo te willen helpen om gezondere keuzes voor hun kinderen te maken. [naar artikel]


9. Unilever stopt reclame voor -16-jarigen: op welke merken heeft beslissing impact en wat betekent het concreet? (22/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Merken als Magnum, Ben & Jerry’s en Lipton zullen niet langer reclame maken die gericht is op jongeren onder de 16 jaar. Dat heeft de fabrikant van de merken, multinational Unilever, zelf bekendgemaakt. “Een belangrijk signaal”, klinkt het. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!