Unilever stapt uit de productie van margarine en ander smeerbaar broodbeleg. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage gaan. [naar artikel]
De multinational Unilever stapt uit de productie van margarine. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage [naar artikel]
08:24 Polman treedt eind december af als topman van Unilever. Hij wordt bij de levensmiddelen- en wasmiddelgigant op 1 januari opgevolgd door Alan Jope, die doorschuift van een andere functie in het bedrij... [naar artikel]
Unilever zal geen advertenties meer plaatsen op pornosites. Dit meldde de producent van verzorgingsproducten en levensmiddelen aan de BBC, nadat er in het Verenigd Koninkrijk ophef was ontstaan over de reclames van Unilever-dochter Dollar Shave Club op Pornhub, een soort YouTube voor seksvideo’s. [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen vanaf 12 jaar. Op sociale media spreekt de maker van onder meer Magnums en Ola-ijsjes tegen eind dit jaar tieners vanaf 13 jaar aan. [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen... [naar artikel]
Unilever, het moederbedrijf van merken als Zwitsal, Dove maar ook de Ola-ijsjes, stopt met reclame gericht op jonge kinderen. Concreet betekent dit dat ze minder cartoonfiguren op hun verpakking zullen zetten. Enkel "gezonde" producten zullen nog gepromoot worden bij kinderen onder 12 jaar. [naar artikel]
Het voedingsconcern Unilever, dat onder meer de merken Ben & Jerry’s, Magnum en Zwan in portefeuille heeft, stopt met reclame gericht op jongeren onder de zestien jaar. Het bedrijf zegt ouders zo te willen helpen om gezondere keuzes voor hun kinderen te maken. [naar artikel]
Merken als Magnum, Ben & Jerry’s en Lipton zullen niet langer reclame maken die gericht is op jongeren onder de 16 jaar. Dat heeft de fabrikant van de merken, multinational Unilever, zelf bekendgemaakt. “Een belangrijk signaal”, klinkt het. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.