De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. “We werken er continu aan, op alle niveaus”, reageert de NMBS. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. “We werken er continu aan, op alle niveaus”, reageert de NMBS. [naar artikel]
De reizigers van de MIVB hebben de Brusselse openbaar vervoersmaatschappij in 2020 beloond met een tevredenheidsscore van 7,3 op tien. Een nieuwe stijging na de 7,1 op 10 in 2019. De tevredenheid ging erop vooruit dankzij enkele rechtstreekse en positieve gevolgen die de coronacrisis meebracht. Vier op vijf van de respondenten die de tevredenheidsbarometer van […] Het bericht Opvallend. Dankzij corona zijn reizigers meer tevreden over MIVB verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Minder stipte bussen en de prijs van een ticket doen gebruikers van De Lijn morren. Dat blijkt uit de nieuwe tevredenheidsenquĂȘte. [naar artikel]
De tevredenheid over vervoersmaatschappij De Lijn is vorig jaar opnieuw gedaald. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Lijn zelf heeft laten uitvoeren en dat in De Tijd staat. De tevredenheid bij De Lijn is al drie jaar op rij aan het dalen. Reizigers klagen vooral over de stiptheid van de bussen en trams. [naar artikel]
22:04 De tevredenheid van reizigers over de dienstverlening van De Lijn zakt weer weg. Ze zijn minder te spreken over de stiptheid van bussen en trams en over de prijzen die de Vlaamse vervoermaatschappij a... [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. ‘We werken er continu aan, op alle niveaus’, reageert de NMBS. [naar artikel]
Een onafhankelijk tevredenheidsonderzoek bij meer dan 8.200 jonge ouders leert dat die grosso modo tevreden zijn over de dienstverlening van Kind en Gezin. ‘Dat is een opsteker voor de hele organisatie’, zegt topman Bruno Vanobbergen. [naar artikel]
De coronacrisis deed ons afstappen van de trein, tram, metro en bus. En ook al bleek het openbaar vervoer geen rijdende broeihaard, toch kiezen we nog altijd massaal voor de auto. “Ik vrees dat de decennialange inspanningen voor de promotie van het openbaar vervoer in een jaar tijd verloren zijn gegaan.” [naar artikel]
De Lijn haalt nog niet de reizigersaantallen van voor de coronacrisis, ook niet na de afschaffing van de mondmaskerplicht. Volgens Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open VLD) ligt het cijfer nog steeds ongeveer 20 procent onder dat van 2019. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.