Het lichaam van een Chinese influencer is afgelopen dinsdag aangetroffen in zijn appartement, twaalf uur na een livestream waarin hij maar liefst zeven flessen sterke drank geconsumeerd zou hebben. De 34-jarige Brother Three Thousand maakte naam door grote hoeveelheden alcohol te drinken voor zijn online publiek. [naar artikel]
Na het avondnieuws blijft de kijker half depressief achter in de zetel, maar de volgende ochtend kijkt de consument in de winkel toch weer vooral naar de eigen bankrekening. De Belgische consument blijft een opmerkelijke sterkhouder van de economie. De stijgende koopkracht wint het, voorlopig toch, van oorlog en terreur. The post En de consument, hij consumeerde voort: oorlog en terreur deren onze economie niet appeared first on Trends. [naar artikel]
Voor het in brand steken van zijn ex-vrouw is een man uit China veroordeeld tot de doodstraf. Tot dat vonnis kwam de rechtbank in China donderdag, dat melden diverse landelijke media. De gruwelijke moord sloeg in het hele land in als een bom en wakkerde de discussie omtrent de bescherming van kwetsbare vrouwen opnieuw aan. [naar artikel]
Met meer dan 14 miljoen volgers op YouTube en 27 miljoen volgers op Weibo is Li Ziqi de meest gevolgde Chinees op social media. Opvallend is dat de Chinese staat haar actief promoot als een exporteur van Chinese cultuur naar het Westen. In 2012 besloot een weeskind in het zuidwesten van China om helemaal alleen […] The post Ontmoet Li Ziqi: de Chinese influencer met de meeste volgers en paradepaardje van de staat appeared first on Business AM. [naar artikel]
Een Chinese televisieserie die zonder toestemming een romantische foto van jou en je partner gebruikt, maar jouw gezicht er voor het gemak even uitknipt. Het overkwam Rianne Meijer, een Nederlandse influencer met honderdduizenden volgers. De goedlachse contentcreator uit Amsterdam gaat na haar bijzondere ontdekking de wereld over. [naar artikel]
China’s grootste livestreamer, Li Jiaqi, is teruggekeerd online na een mysterieuze verdwijning van drie maanden. Hij verdween nadat zijn feed plotseling werd onderbroken, waarvan kijkers vermoeden dat het verband hield met het maken van een tankvormige taart. [naar artikel]
De Chinese influencer Zhou Chuna, online beter bekend als Xiao Z Nana, is nog maar achttien jaar en heeft al meer dan een half miljoen euro besteed aan plastische chirurgie. Op haar dertiende ging ze voor het eerst onder het mes en sindsdien is ze niet meer gestopt: van ooglidcorrecties tot kaakverkleiningen, neuscorrecties en liposucties. “Mijn oude vrienden herkennen me niet meer”, vertelt ze zelf. [naar artikel]
De Chinese influencer Zhou Chuna, online beter bekend als Xiao Z Nana, is nog maar achttien jaar en heeft al meer dan een half miljoen euro besteed aan plastische chirurgie. Op haar dertiende ging ze voor het eerst onder het mes en sindsdien is ze niet meer gestopt: van ooglidcorrecties tot kaakverkleiningen, neuscorrecties en liposucties. “Mijn oude vrienden herkennen me niet meer”, vertelt ze zelf. [naar artikel]
De Chinese influencer Zhou Chuna, online beter bekend als Xiao Z Nana, is nog maar achttien jaar en heeft al meer dan een half miljoen euro besteed aan plastische chirurgie. Op haar dertiende ging ze voor het eerst onder het mes en sindsdien is ze niet meer gestopt: van ooglidcorrecties tot kaakverkleiningen, neuscorrecties en liposucties. “Mijn oude vrienden herkennen me niet meer”, vertelt ze zelf. [naar artikel]
De Chinese influencer Zhou Chuna, online beter bekend als Xiao Z Nana, is nog maar achttien jaar en heeft al meer dan een half miljoen euro besteed aan plastische chirurgie. Op haar dertiende ging ze voor het eerst onder het mes en sindsdien is ze niet meer gestopt: van ooglidcorrecties tot kaakverkleiningen, neuscorrecties en liposucties. “Mijn oude vrienden herkennen me niet meer”, vertelt ze zelf. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.