Elektrische wagens zijn duurder in aankoop dan vergelijkbare modellen met een brandstofmotor. Maar over langere termijn zijn de meeste e-wagens wel voordelig, dankzij lagere belastingen en verbruikskosten. Behalve in de goedkoopste marktsegmenten. [naar artikel]
Het prijsverschil tussen diesel en benzine is overal in Europa kleiner geworden in vergelijking met twee jaar geleden. In België, Frankrijk en... [naar artikel]
01:01 Verschillende stroomleveranciers bieden contracten aan die mikken op eigenaars van elektrische wagens. Zo’n formule levert evenwel alleen een voordeel op als u zoveel mogelijk stroom in de daluren ver... [naar artikel]
Nicolas Lombaerts (33) verwacht niet dat hij nog een selectie in de bus krijgt voor de Rode Duivels. [naar artikel]
Het is die tijd van het jaar. Kerstshopping betekent pakjestijd. Drukke tijden voor de onlineverkoop, maar de winstmarges verschrompelen. “Het huidig model is niet duurzaam.” [naar artikel]
In het Canadese Port Colborne staat een bijzondere meelfabriek. Wanneer je er op een bepaalde weg naartoe rijdt, lijkt het imposante gebouw kleiner en kleiner te worden. Hoe dat komt, zie je in bovenstaande video. [naar artikel]
Voor de meeste particulieren is een nieuwe elektrische auto te duur. En dat zal zo nog een paar jaar blijven. Wil je toch snel af van diesel en benzine, dan kan je ‘instappen’ via de tweedehandsmarkt. Maar dan zijn er wel nog belangrijke aspecten waar je rekening mee moet houden, zegt onze auto-expert Joost Bolle. [naar artikel]
Vicepremier Petra De Sutter (Groen) lanceert een voorstel dat ondernemers fiscaal moet stimuleren om over te stappen op elektrische bestelwagens. In het nieuws: De Sutter stelt voor emissievrije bestelwagens – in de praktijk zijn dat vooral elektrische – een groter fiscaal voordeel te geven, terwijl bestelwagens op verbrandingsmotoren op termijn minder aantrekkelijk moeten worden. Dat […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.