Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Google en Microsoft introduceren virtuele watermerken om kunstmatige intelligentie te herkennen

21/07/2023 - 21:19
"Zeven grote Amerikaanse techbedrijven hebben vrijdag aangekondigd welke maatregelen ze willen nemen om het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) veiliger te maken"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Google en Microsoft introduceren virtuele watermerken om kunstmatige intelligentie te herkennen (21/07/2023 - Het Belang van Limburg)

Zeven grote Amerikaanse techbedrijven hebben vrijdag aangekondigd welke maatregelen ze willen nemen om het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) veiliger te maken [naar artikel]


2. Microsoft staat op het punt om op enorme schaal gebruik te maken van kunstmatige intelligentie: “Elk product van Microsoft zal AI-capaciteiten hebben die het volledig transformeren” (17/01/2023 - Express)

Met de nieuwe OpenAI-integratie zal Microsoft ondernemingen die de cloudcomputingdiensten van Azure gebruiken toegang geven tot generatieve AI als DALL-E en ChatGPT. Why it matters: Microsoft is al minstens een jaar lang van plan om gebruikers van Azure toegang te geven tot de producten van OpenAI. Nu de dienst er eindelijk aankomt, wordt ChatGPT, de […] [naar artikel]


3. Plastic flessen van grote watermerken vervuild met microplastics (15/03/2018 - Het Belang van Limburg)

De plastic flessen van verschillende internationale watermerken zijn ook vervuild door zogenaamde microplastics, miniscule plastic deeltjes. Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerde studie. De gevaren voor de gezondheid van die deeltjes zijn nog onduidelijk. Meer dan 90% van de onderzochte stalen bevatte microplastics. [naar artikel]


4. Nestlé zet zijn watermerken in de etalage (15/10/2020 - Express)

Voedingsgigant Nestlé gaat op zoek naar kopers voor zijn Noord-Amerikaanse watermerken Pure Life en Poland Spring. Dat meldt het Britse... The post Nestlé zet zijn watermerken in de etalage appeared first on Business AM. [naar artikel]


5. Technologiebedrijven beloven AI-media te watermerken (21/07/2023 - De Tijd)

16:39 Amerikaanse toonaangevende techbedrijven hebben het Witte Huis beloofd de toepassing van artificiële intelligentie veiliger te maken. Ze gaan een systeem ontwikkelen om alle door AI gegenereerde vorme... [naar artikel]


6. Europese klacht tegen bekende watermerken: “Consument wordt misleid rond recyclage” (09/11/2023 - De Wereld Morgen)

Vijftien consumentenorgansiaties hebben bij Europa klacht ingediend tegen grote producenten van flessenwater. Onder meer Danone, Coca-Cola en Nestlé schilderen hun producten veel groener af dan ze zijn, stellen ze. The post Europese klacht tegen bekende watermerken: “Consument wordt misleid rond recyclage” appeared first on DeWereldMorgen.be. [naar artikel]


7. Technologiereuzen richten 'partnerschap voor kunstmatige intelligentie' op (30/09/2016 - Knack)

Meerdere zwaargewichten uit de technologiesector hebben besloten om hun krachten te bundelen om gezamenlijke 'best practices' op het gebied van kunstmatige intelligentie te bepalen, en te verzekeren dat de technologie gebruikt wordt "voor het welzijn van de mens en de samenleving." [naar artikel]


8. Technologiereuzen bundelen krachten qua kunstmatige intelligentie (30/09/2016 - Het Laatste Nieuws)

Meerdere zwaargewichten uit de technologiesector hebben besloten om hun krachten te bundelen om gezamenlijke 'best practices' op het gebied van [naar artikel]


9. Kunstmatige intelligentie kan uitkomst van rechtszaken voorspellen (24/10/2016 - Het Laatste Nieuws)

Britse en Amerikaanse onderzoekers hebben een kunstmatige intelligentie ontwikkeld die de uitkomst van mensenrechtenzaken met een zekerheid van [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!