Opmerkelijk voorstel van de Belgische werkgevers (VBO) om de almaar langere en peperdure files tegen te gaan: maak nachtleveringen in stads- en dorpscentra mogelijk, bijvoorbeeld voor supermarkten. Een voorstel waar ook experts voor te vinden zijn. “Er zijn veel voordelen.” [naar artikel]
Opmerkelijk voorstel van de Belgische werkgevers (VBO) om de almaar langere en peperdure files tegen te gaan: maak nachtleveringen in stads- en dorpscentra mogelijk, bijvoorbeeld voor supermarkten. Een voorstel waar ook experts voor te vinden zijn. “Er zijn veel voordelen.” [naar artikel]
De monniken van de Sint-Sixtusabdij in Westvleteren zijn begonnen met het leveren van hun trappistenbier aan huis. Het gaat om een proefproject, waarbij een beperkte hoeveelheid bier de deur uitgaat verpakt in een kartonnen doos. “Er wordt verwacht dat het nieuwe systeem zal bijdragen tot een nog ruimere en billijkere distributie van onze bieren.” [naar artikel]
De monniken van de Sint-Sixtusabdij in Westvleteren zijn begonnen met de levering aan huis van hun wereldvermaarde trappist. Het gaat om een proefproject, waarbij een beperkte hoeveelheid bier de deur uitgaat, verpakt in een kartonnen doos. “Klanten moeten zo voor hun Westvleteren niet meer van de andere kant van het land naar hier rijden", zegt broeder Godfried. [naar artikel]
Bedrijven, steden en de Vlaamse overheid slaan de handen in elkaar om leveringen in de steden klimaatvriendelijker te organiseren. Maar liefst 35... [naar artikel]
Bedrijven, steden en de Vlaamse overheid slaan de handen in elkaar om leveringen in de steden klimaatvriendelijker te organiseren. Maar liefst 35... [naar artikel]
De Belgische werkgevers komen met een opmerkelijk voorstel om de lange en peperdure files te bestrijden: maak nachtleveringen mogelijk. Daarnaast pleiten ze ook om kleinere treinstations te sluiten en om een slimme kilometerheffing in te voeren. Volgens de bedrijven zijn het noodzakelijke ideeën om de filekost, die vorig jaar 4,8 miljard euro bedroeg, te drukken. [naar artikel]
De Belgische werkgevers komen met een opmerkelijk voorstel om de lange en peperdure files te bestrijden: maak nachtleveringen mogelijk. Daarnaast pleiten ze ook om kleinere treinstations te sluiten en om een slimme kilometerheffing in te voeren. Volgens de bedrijven zijn het noodzakelijke ideeën om de filekost, die vorig jaar 4,8 miljard euro bedroeg, te drukken. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.