Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef Maurice de Jaeger van het Gentse restaurant Sensum stak elf lasagnes in de oven: tien van huismerken en één van hét A-merk Come a Casa. Met mes en vork ging hij op zoek naar het antwoord op de vraag of dat A-merk het extra geld waard is. “Ik vond er best wel wat die beter zijn. Zeker die ene.” [naar artikel]
Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef Maurice de Jaeger van het Gentse restaurant Sensum stak elf lasagnes in de oven: tien van huismerken en één van hét A-merk Come a Casa. Met mes en vork ging hij op zoek naar het antwoord op de vraag of dat A-merk het extra geld waard is. “Ik vond er best wel wat die beter zijn. Zeker die ene.” [naar artikel]
Chef Broes Tavernier van ’t Vijfde Seizoen in Aalter test samen met zoontje Casper (12) en dochtertje Liv (6) twaalf lasagnes bolognese uit de supermarkt. Casper heeft zich voorgenomen om de laagjes lasagne te tellen, Liv wil vooral lekker gehakt proeven en papa Broes gaat op zoek naar een mooi gelaagde lasagne met beet en een lekkere, complexe smaak. Wat geen van de drie wil, is een papperige boeltje dat alleen goed is om de honger te stillen. [naar artikel]
Chef Broes Tavernier van ’t Vijfde Seizoen in Aalter test samen met zoontje Casper (12) en dochtertje Liv (6) twaalf lasagnes bolognese uit de supermarkt. Casper heeft zich voorgenomen om de laagjes lasagne te tellen, Liv wil vooral lekker gehakt proeven en papa Broes gaat op zoek naar een mooi gelaagde lasagne met beet en een lekkere, complexe smaak. Wat geen van de drie wil, is een papperige boeltje dat alleen goed is om de honger te stillen. [naar artikel]
Het is een van de populairste toeristengerechten: spaghetti bolognese. Jong en oud lust het. Sterrenchef Danny Horseele testte er tien – van De Panne tot Knokke – en stelde vast dat het verschil groot is. “Niet alleen in kwaliteit, ook in prijs. Van 6,5 tot 18 euro. En dat proef je heus niet altijd in het bord. Het is duidelijk dat hier en daar véél geld verdiend wordt aan spaghetti.” Hij vond een absolute topper, zittend op een plastic stoel aan een drukke weg, en werd bedrogen met zicht op zee. [naar artikel]
Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef Axel Colonna-Cesari testte sinaasappelsap in brikjes van alle mogelijke huismerken. Hij fronste nu en dan de wenkbrauwen toen hij proefde wat kindjes door dat rietje naar binnen slurpen, maar vond ook het betere werk. “Beter dan het A-merk, zeker.” [naar artikel]
Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef Axel Colonna-Cesari van restaurant Centpourcent in Sint-Katelijne-Waver testte sinaasappelsap in brikjes van alle mogelijke huismerken. Fronste nu en dan de wenkbrauwen toen hij proefde wat kindjes door dat rietje naar binnen slurpen, maar vond ook het betere werk. “Beter dan het A-merk, zeker.” Daar proefde hij ook even van om een antwoord te geven op de vraag: is dat nu het extra geld waard? [naar artikel]
Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef én absolute colaliefhebber Axel Colonna-Cesari van restaurant Centpourcent in Sint-Katelijne-Waver testte cola van alle mogelijke huismerken, met één duidelijke vraag: is de échte Coca-Cola dat extra geld waard? [naar artikel]
Het A-merk te duur voor je portefeuille? Wij gaan op zoek naar Plan B. Sterrenchef Danny Horseele van het Gentse Restaurant Horseele proefde acht fishsticks van de huismerken. Daarna zette hij zijn tanden in die van Iglo, het A-merk onder de fishsticks. De vraag was duidelijk: is dat het éxtra geld waard? “Er is er één nóg lekkerder en bijna de helft goedkoper.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.