20:04 Het alcoholvrije bier Corona Cero van de biermultinational met Belgische roots AB InBev wordt een van de 15 mondiale topsponsors van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). [naar artikel]
De Belgische bierbrouwer AB Inbev wordt de komende vijf jaar een wereldwijde partner van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Op de Olympische Spelen zullen ze alcoholvrije Corona schenken. [naar artikel]
De aandelenkoers van Tilray schoot dinsdag ruim 35 procent de hoogte in na het bericht dat de cannabisproducent acht biermerken van de biergigant AB InBev koopt. Het bedrijf legt daarvoor 85 miljoen dollar op tafel. In het nieuws: Tilray koopt acht ambachtelijke biermerken van Anheuser-Busch, de Amerikaanse dochter van de Belgisch-Braziliaanse biergigant AB InBev. Aandeel […] [naar artikel]
Bierbrouwer AB InBev wordt een van de hoofdsponsors van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Het alcoholvrij bier Corona Cero wordt in de markt gezet als focusdrank. [naar artikel]
Bierbrouwer AB InBev wordt een van de hoofdsponsors van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). De brouwer heeft daarvoor vrijdag in Londen een partnerschap ondertekend met het Olympisch Comité. Het alcoholvrij bier Corona Cero wordt in de markt gezet als focusdrank. [naar artikel]
Bierbrouwer AB InBev wordt een van de hoofdsponsors van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). De brouwer heeft daarvoor vrijdag in Londen een partnerschap ondertekend met het Olympisch Comité. Het alcoholvrij bier Corona Cero wordt in de markt gezet als focusdrank. [naar artikel]
Steeds meer biermerken brengen een non-alcoholische variant van hun paradepaardjes op de markt. De laatste in de rij is Leffe, dat deze maand het allereerste volledig alcoholvrije abdijbier in België heeft gelanceerd. Maar het is ook een wereldwijde trend, klinkt het bij persagentschap Reuters. [naar artikel]
Is dit het begin van het einde van de blonde pils? AB InBev, de grootste bierbrouwer ter wereld, overweegt de verkoop van zijn Duitse biermerken, inclusief Beck’s. Want de echte groei ligt buiten de klassieke biermarkt. [naar artikel]
AB InBev en co gebruiken alcoholvrije dranken als alibi om alcohol aan te prijzen, ook op de Olympische Spelen. [naar artikel]
De snel groeiende markt van alcoholvrije bieren breidt uit met een volledig alcoholvrij abdijbier van het merk Leffe. Tot nu ging het vooral om alcoholvrije varianten van pils en andere lichtere bieren. AB InBev lanceert dit weekend op de horecebeurs in Gent de alcoholvrije variant van het abdijbier Leffe. Leffe 0.0% wordt het eerste volledig […] Het bericht Alcoholvrij abdijbier op komst verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Lees dit artikel: Vindevogel en Filliers verrassen met alcoholvrije gin Het ginmerk Copperhead, een project van serieel ondernemer Yvan Vindevogel en graanstokerij Filliers, pakt uit met een niet-alcoholische variant. Dat wordt al de tweede alcoholvrije gin van Vlaamse makelij. Vindevogel en Filliers maken zich sterk dat de alcoholvrije gin ‘nauwelijks te onderscheiden is van de echte gin.’ Zelfs het branderige effect is nagemaakt. ‘Dat kan […] Lees dit artikel: Vindevogel en Filliers verrassen met alcoholvrije gin [naar artikel]
Lees dit artikel: Heineken en AB InBev maken reclame voor vaccinatie, maar daar is niet iedereen blij mee Na Budweiser (AB InBev) in de Verenigde Staten, maakt nu ook Heineken reclame voor vaccinaties, deze keer in het Verenigd Koninkrijk. Beide campagnes krijgen kritiek, maar om verschillende redenen. Hoe sneller de coronapandemie achter de rug, hoe sneller horecazaken én het nachtleven weer op volle toeren kunnen draaien, wat de verkoop van bier aanzwengelt. Het […] Lees dit artikel: Heineken en AB InBev maken reclame voor vaccinatie, maar daar is niet iedereen blij mee [naar artikel]
Brouwer AB Inbev brengt een alcoholvrije versie van zijn pilsbier Jupiler op de markt. Dat heeft de Belgisch bierproducent bekend gemaakt. De Jupiler 0,0% wordt een alcoholvrij bier dat wordt geproduceerd met dezelfde ingrediënten die ook bij de traditionele Jupiler worden gebruikt. De lancering van het nieuwe product kadert in de strategie van AB InBev […] The post AB InBev brengt alcoholvrije Jupiler op de markt appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
16:10 De Belgisch-Braziliaanse brouwer AB InBev verkoopt de biermerken Diebels en Hasseröder en hun brouwerijen aan een investeringsfonds. [naar artikel]
Het is u vast niet ontgaan, steeds vaker is er alcoholvrije speciaalbier te verkrijgen. Maandag kwam ook Ter Dolen in Houthalen-Helchteren uit met twee nieuwe smaken. [naar artikel]
De familie de Mévius, een van de rijkste families van België en groot aandeelhouder van biergigant AB Inbev, investeert in Gimber. Dat meldt de krant De Tijd. Gimber is een Belgische producent uit Tubeke van een alcoholvrije gemberdrank. [naar artikel]
Brouwerij AB Inbev brengt begin december een alcoholvrije versie van het bekende biermerk Jupiler op de markt. Dat maakt de bierreus dinsdag bekend. ‘Jupiler 0,0 %’ is een alcoholvrij pilsbier dat gemaakt wordt met dezelfde ingrediënten als het klassieke Jupiler-pintje. Het nieuwe non-alcoholische pilsje past in de bredere strategie van de bierreus om tegen 2025 een vijfde van het wereldwijde volume in laag en niet-alcoholhoudende bieren te realiseren. [naar artikel]
De proefbrouwerij van AB InBev in Leuven produceert wekelijks ongeveer 500 liter ethanol. Die ethanol is afkomstig uit de alcoholvrije bieren en wordt geschonken aan de apothekers van Vlaams-Brabant. Zij maken er dan weer handgel en ontsmettingsmiddel voor de zorgsector. [naar artikel]
Lees dit artikel: Big Brother op de Olympische Spelen Geen enkele sportjournalist wil de kans missen om de Olympische Spelen (23 juli tot 8 augustus) en de Paralympische Spelen (24 augustus tot 5 september) te verslaan. Maar dit jaar wordt de persvrijheid in die mate aan banden gelegd dat steeds meer media afhaken en geen reporters ter plaatse zenden. De Japanse regering en het Tokyo Organising […] Lees dit artikel: Big Brother op de Olympische Spelen [naar artikel]
Wie geen alcohol wil drinken, moet zich vaak behelpen met frisdrank of water. Force Majeure wil daar verandering in brengen. Het is de eerste brouwerij van enkel alcoholvrije speciaalbieren in België, want in ons land is het blijkbaar niet eenvoudig om smaakvolle en alcoholvrije alternatieven te vinden, al is er wel steeds meer aandacht voor. […] Het bericht Dit is de eerste alcoholvrije bierbrouwerij in België verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
07:56 Met de verkoop van zijn Duitse merkenportefeuille zou AB InBev 1 miljard euro kunnen opstrijken. De bierreus stelt ongeveer 2.000 mensen te werk in Duitsland. [naar artikel]
Fastfoodketen Mcdonald's stopt als een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen. Het contract, dat tot 2020 liep, werd vroegtijdig beëindigd [naar artikel]
AB InBev zou de prijzen van haar biermerken de komende maanden nog wel eens kunnen optrekken. CEO Michel Doukeris zette daarvoor vandaag de deur op een kier tijdens een call met analisten en investeerders naar aanleiding van de resultaten van het tweede kwartaal. [naar artikel]
Er moet een totaalverbod komen op reclame voor alcoholische dranken. Dat zeggen onderzoekers van de UGent. “Hoe langer en hoe vaker je blootgesteld wordt aan die reclame, hoe meer kans op problematisch drinkgedrag”, zegt onderzoeker Ruben Kramer. “Een volledig verbod is de beste oplossing voor uw gezondheid.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.