Brouwerij AB Inbev brengt begin december een alcoholvrije versie van het bekende biermerk Jupiler op de markt. Dat maakt de bierreus dinsdag bekend. ‘Jupiler 0,0 %’ is een alcoholvrij pilsbier dat gemaakt wordt met dezelfde ingrediënten als het klassieke Jupiler-pintje. Het nieuwe non-alcoholische pilsje past in de bredere strategie van de bierreus om tegen 2025 een vijfde van het wereldwijde volume in laag en niet-alcoholhoudende bieren te realiseren. [naar artikel]
Brouwer AB Inbev brengt een alcoholvrije versie van zijn pilsbier Jupiler op de markt. Dat heeft de Belgisch bierproducent bekend gemaakt. De Jupiler 0,0% wordt een alcoholvrij bier dat wordt geproduceerd met dezelfde ingrediënten die ook bij de traditionele Jupiler worden gebruikt. De lancering van het nieuwe product kadert in de strategie van AB InBev […] The post AB InBev brengt alcoholvrije Jupiler op de markt appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Vijftig jaar nadat brouwerij Piedboeuf stopte met het brouwen van pils, brengt AB Inbev hun pintje terug op de markt. De Pils is de helft goedkoper dan Jupiler. [naar artikel]
Force Majeure, de eerste volledig alcoholvrije brouwer van België, werkt voortaan samen met trappistenhandelaar Weynants. Een samenwerking die beklonken wordt met drie nieuwe biersoorten. [naar artikel]
De familie de Mévius, een van de rijkste families van België en groot aandeelhouder van biergigant AB Inbev, investeert in Gimber. Dat meldt de krant De Tijd. Gimber is een Belgische producent uit Tubeke van een alcoholvrije gemberdrank. [naar artikel]
De Belgische bierbrouwer AB Inbev wordt de komende vijf jaar een wereldwijde partner van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Op de Olympische Spelen zullen ze alcoholvrije Corona schenken. [naar artikel]
AB Inbev - het bedrijf achter biermerken Stelle Artois, Jupiler en Budweiser - wordt een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen de komende vier jaar. De bierbrouwer schuift daarvoor een alcoholvrij bier naar voren, de Corona Cero. Een trucje dat wel vaker wordt toegepast, maar waar experten verre van enthousiast over zijn. [naar artikel]
Het heeft jaren geduurd, maar de Belg lijkt nu toch gewonnen voor alcoholvrije pintjes. Hun marktaandeel is geklommen tot 5%, wat meer dan een verdubbeling in twee jaar tijd betekent. Zelfs speciaalbieren als Brugse Zot komen nu als ‘0,0’-versie op de markt. “Vroeger moest er wel iets met je schelen als je een N-A bestelde, nu is het superpopulair”, zegt brouwer Xavier Vanneste. [naar artikel]
19:00 Vlaanderen laat in februari voor de zesde keer de alcohol staan. Mee dankzij het succes van Tournée Minérale groeit het aanbod van alternatieven voor wijn en bier snel, al komen die met een stevig pri... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.