Brussels minister-president Rudi Vervoort verbiedt de controversiële datingsite ‘Rich Meet Beautiful’ om reclame te maken op het grondgebied van de hoofdstad. Eerder kwam ook vanuit Leuven al heel wat kritiek op de site. [naar artikel]
Brussels minister-president Rudi Vervoort verbiedt de controversiële datingsite ‘Rich Meet Beautiful’ om reclame te maken in heel het Brussels Gewest. Hij noemt de site in een persbericht niet bij naam, maar zegt niet te willen weten van “de smerige publiciteitscampagne die losbandigheid bij jongeren en prostitutie bij studenten bevordert onder het voorwendsel van het verhogen van de levensstandaard”. [naar artikel]
Brussels minister-president Rudi Vervoort verbiedt de controversiële datingsite ‘Rich Meet Beautiful’ om reclame te maken in heel het Brussels Gewest. Hij noemt de site in een persbericht niet bij naam, maar zegt niet te willen weten van ‘de smerige publiciteitscampagne die losbandigheid bij jongeren en prostitutie bij studenten bevordert onder het voorwendsel van het verhogen van de levensstandaard’. [naar artikel]
De reclamecampagne voor de website RichMeetBeautiful.be, die studentes wil koppelen aan oudere rijke mannen, druist in tegen de menselijke waardigheid. Dat heeft de Jury voor Ethische Praktijken (JEP) dinsdag beslist. De JEP heeft dan ook gevraagd aan de adverteerder om de reclame niet meer te verspreiden. [naar artikel]
Test Aankoop waarschuwt gebruikers voor de nieuwe datingsite ‘InstaMatch’. Volgens de consumentenorganisatie gaat het wellicht om een frauduleus platform met nepprofielen. Daarom roept ze gebruikers op om de site te mijden. [naar artikel]
Test Aankoop waarschuwt gebruikers voor de nieuwe datingsite ‘InstaMatch’. Volgens de consumentenorganisatie gaat het wellicht om een frauduleus platform met nepprofielen. Daarom roept ze gebruikers op om de site te mijden. [naar artikel]
Het begin van het nieuwe academiejaar is volgens de zakenman Sigurd Vedal (46) het ideale moment om zijn omstreden datingwebsite voor studentes en rijke mannen te lanceren. Maandag startte het team achter de website RichMeetBeautiful dan ook met een grootschalige reclameactie in Brussel. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.