Steeds meer Belgische winkeliers en handelaars doen mee met het uit de Verenigde Staten overgewaaide kortingenfestival “Black Friday”. Is die zwarte vrijdag na Halloween het volgende consumentenfeest van over de Atlantische Oceaan waar geen ontsnappen aan is? [naar artikel]
Vandaag staan shoppingcentra over heel de VS op zijn kop voor de koopjesdag "black friday". Een term die stilaan overwaait naar Europa en ons land. Maar waar komt de naam vandaan en waarom valt die dag precies vandaag? [naar artikel]
Op de Amazon Prime Day, de jaarlijke koopjesdag de Amerikaanse online keten stunt met superpromoties, wordt er dinsdag in gestaakt in Duitsland.... [naar artikel]
Op de Amazon Prime Day, de jaarlijkse koopjesdag waarop de Amerikaanse online keten stunt met superpromoties, wordt er dinsdag in gestaakt in... [naar artikel]
In Groot-Brittannië kunnen mensen de vrijdag na Thanksgiving hun slag slaan tijdens Black Friday, de dag waarop winkels flinke kortingen geven. Om daaraan tegemoet te komen, lanceren vijf merken in eigen land nu het initiatief ‘Belgian Friday’. [naar artikel]
Je kan er niet omheen, vrijdag is het weer Black Friday. Dan kan je in heel wat winkels koopjes scoren. De trend kwam vijf jaar geleden overgewaaid vanuit Amerika, maar dit jaar is er verzet tegen de overvloedige kortingen. [naar artikel]
Consumenten wereldwijd maken zich op voor Black Friday, het feest van de consument. Of van de overconsumptie, menen criticasters. Ook De Kringwinkel Antwerpen springt op de kar van de kortingsdag, maar wel met een duurzaam alternatief: Green Friday. [naar artikel]
‘Black Friday’ is in november traditioneel een hoogdag voor shoppers, met kortingen bij retailers wereldwijd. Maar dit jaar is het net ongezien belangrijk om lokale winkels te steunen, en dus slaan een pak Belgische merken de handen in elkaar voor een nieuw concept: ‘Bel Friday’. Shoppen met mooie kortingen bij je favoriete Belgische webshops of winkels om de hoek? Yes, please. [naar artikel]
Een 30-tal Belgische winkelketens pakken een maand voor "Black Friday" uit met kortingen en cadeaus. Ze doen dat onder de naam "Bel Friday". "Winkels die kunnen bewijzen dat ze Belgisch genoeg zijn, kunnen aansluiten in de toekomst," zeggen de initiatiefnemers. Maar Sven Pichal waarschuwt in "De markt" dat niet alle promoties zo bijzonder zijn. [naar artikel]
“Het is vreemd dat een sector met dezelfde toegevoegde waarde als de farmaceutische sector niet werd vermeld.” Zo heeft Matthias De Caluwe van Horeca Vlaanderen bij VTM Nieuws gereageerd op de persconferentie van de overheden. “Het is Black Friday, maar voor onze sector is het Bloody Friday.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.