Google pakt uit met een nieuw formaat van artikels: AMP Stories. Dat maakte de internetreus gisteren bekend. Het volgt daarmee het voorbeeld van onder andere Snapchat, Instagram en Facebook. [naar artikel]
Het team achter fotodeelapp Instagram heeft vandaag een nieuwe functie aangekondigd met de naam Stories. De functie heeft verdacht veel weg van [naar artikel]
Instagram Stories, de app die een jaar geleden op de markt kwam als alternatief voor Snapchat, heeft intussen zijn voorganger voorbijgestoken. Dat blijkt uit cijfers die Instagram gisteren bekend heeft gemaakt. [naar artikel]
Facebook Messenger heeft een nieuwe feature: Day. Daarmee kunnen gebruikers foto's en filmpjes delen over hun dag. Ze kunnen ook zelf aangeven wie hun verhaal mag zien. Een verhaal verdwijnt na 24 uur, net als bij Snapchat Stories, dat hier al voor de derde keer gekloond wordt. [naar artikel]
Voor de camera's zei de woordvoerdster van de betoging tegen de coronapas dat ze niet tegen vaccinatie is. Maar in haar 'stories' op Instagram en Facebook deelt Sarah Melis gretig antivax-boodschappen. Wat maakt de tool zo handig voor online desinformatie? [naar artikel]
Het sociale netwerk Facebook heeft het ontwerp zijn foto-applicatie Instagram gevoelig bijgestuurd. Daardoor vertoont Instagram, dat vier jaar geleden door het sociale netwerkbedrijf voor een bedrag van 1 miljard dollar werd overgenomen, nu veel meer gelijkenissen met rivaal Snapchat. Met de operatie hoopt Instagram zijn concurrentiepositie tegenover Snapchat te kunnen versterken. Omdat vooral jongeren intensieve […] The post Facebook maakt van Instagram een kloon van concurrent Snapchat appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Lush staat bekend om haar kleurrijke bruisballen, badschuim en bodylotions; stuk voor stuk producten die we associëren met momentjes van selfcare. De laatste tijd wordt steeds duidelijker dat scrollen op sociale media allesbehalve een vorm van selfcare is, en zelfs schadelijk voor je mentale gezondheid. Daarom kondigt het Brits cosmeticabedrijf aan haar Facebook, Snapchat, Instagram en TikTok te verwijderen totdat de sociale mediagigant haar gebruikers beter beschermt. [naar artikel]
Snapchat biedt het betaalde abonnement Snapchat+ voortaan ook in Nederland en België aan. Het geeft abonnees onder meer een speciale markering en vroegtijdige toegang tot nieuwe functies. De dienst kost 4,49 euro per maand of 44,99 euro per jaar. [naar artikel]
Het fotoplatform dat eigendom is van Facebook lanceert vluchtige verslagen, naar analogie met "Snap stories". Net als op Snapchat verschijnen de Instagramstories op volledig scherm en verdwijnen ze na 24 uur. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.