Studio 100 heeft het filmpje van Greenpeace met een rokende Maya de Bij offline laten halen. ‘We moesten wel actie ondernemen’, stelt Studio 100-ceo Hans Bourlon. ‘Het filmpje heeft gewerkt’, reageert Greenpeace tevreden. [naar artikel]
Greenpeace heeft de filmpjes van een sigaretten rokende Maya de Bij offline gehaald. Studio 100 heeft de beelden offline laten halen, melden beide... [naar artikel]
Studio 100 heeft Greenpeace gedagvaard in de zaak van de rokende Maya de Bij. Het entertainmentbedrijf uit Schelle eist concreet dat Greenpeace meteen zijn campagne stopzet, het filmpje en beelden laat verwijderen en excuses aanbiedt. “We willen voorkomen dat er nog meer schade wordt aangericht”, zegt Jan Pieter Boodts van Studio 100. De heisa ontstond […] Het bericht Studio 100 dagvaardt Greenpeace in zaak van rokende Maya de Bij verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Studio 100 zal dan toch Greenpeace dagvaarden voor het filmpje met een sigaretten rokende Maya de Bij. Studio 100 eist dat Greenpeace meteen zijn campagne stopzet, het filmpje en beelden laat verwijderen en excuses aanbiedt. [naar artikel]
Greenpeace heeft in alle stilte de filmpjes van een sigaretten rokende Maya de Bij offline gehaald. [naar artikel]
De Greenpeace-filmpjes met een rokende Maya De Bij zijn online niet meer te vinden. Studio 100 heeft ze via de socialemedianetwerken als Facebook en YouTube laten verwijderen. [naar artikel]
Studio 100 dagvaardt Greenpeace voor een procedure in kortgeding na de campagne van een rokende Maya De Bij. Het televisiebedrijf oordeelt dat het... [naar artikel]
Het filmpje van Greenpeace waarin Maya de Bij reclame maakt voor sigaretten, krijgt een staartje in de rechtbank. Studio 100 dagvaardt Greenpeace, laat het donderdagnamiddag weten. [naar artikel]
De actie waarin Greenpeace met een rokende Maya De Bij stelt dat charcuterie van Studio 100 ongezond zouden zijn, is "totaal niet in proportie" en... [naar artikel]
Entertainmentbedrijf Studio 100 dagvaardt Greenpeace, nadat de milieuorganisatie een campagne lanceerde waarin een rokende Maya de Bij te zien was. Greenpeace wilde daarmee aanklagen dat Studio 100 via zijn populaire figuren ongezonde producten promoot bij jonge kinderen. Studio 100 heeft zelf het initiatief genomen om het campagnefilmpje te laten verwijderen van sociale media, maar laat het daar niet bij. "We hebben eerst de vriendelijke weg geprobeerd, maar er beweegt niks, en daarom gaan we verder", zegt Studio 100-CEO Hans Bourlon aan onze redactie. [naar artikel]
De actie waarin Greenpeace met een rokende Maya De Bij stelt dat charcuterie van Studio 100 ongezond zou zijn, is "totaal niet in proportie" en... [naar artikel]
De milieuorganisatie Greenpeace vindt het “geen probleem” dat ze van de rechtbank geen gebruik meer mag maken van de beelden van de rokende Maya de Bij. “Het filmpje heeft voor ons zijn doel meer dan bereikt”, zo klinkt het woensdag. [naar artikel]
Studio 100 kan de campagne van Greenpeace tegen de vleeswaren met zijn bekende figuurtjes al Plop en Maya de Bij, maar matig appreciëren. ‘Buiten proportie, excuses zijn op hun plaats,’ zegt ceo Hans Bourlon. [naar artikel]
Studio 100 kan de campagne van Greenpeace tegen de vleeswaren met zijn bekende figuurtjes als Plop en Maya de Bij, maar matig appreciëren. ‘Buiten proportie, excuses zijn op hun plaats,’ zegt ceo Hans Bourlon. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten, te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. [naar artikel]
Studio 100 daagt Greenpeace voor de rechter, nadat de milieuorganisatie een campagne lanceerde waarin het figuurtje ‘Maya de Bij’ sigaretten promootte. ‘Alle beelden waarop Maya de Bij aanzet tot roken zijn volstrekt onaanvaardbaar’, laat Studio 100 weten in een persbericht. [naar artikel]
Het filmpje van Greenpeace waarin Maya De Bij sigaretten voor kinderen promoot, valt bij de baas van Studio 100 in slechte aarde. Met het filmpje - een parodie - wil Greenpeace aanklagen dat Studio 100 een populaire kinderfiguur gebruikt om kinderen worst te doen eten, wat volgens Greenpeace een ongezond product is. Maar de topman kan de parodie niet smaken. [naar artikel]
06:46 Studio 100, het entertainmentbedrijf van Gert Verhulst en Hans Bourlon, dagvaardt de milieuorganisatie Greenpeace in de zaak van de rokende Maya de Bij. ‘De imagoschade is te groot.’ [naar artikel]
De nieuwste campagne van milieuorganisatie Greenpeace, waarin Maya de Bij reclame maakt voor sigaretten voor kinderen, is bij Studio 100 in het verkeerde keelgat geschoten. “Excuses zijn het minste wat we verwachten”, zegt een gepikeerde Hans Bourlon. “Daar is geen enkele goeie reden voor”, houdt Greenpeace vol. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten, te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. In een filmpje worden zogezegd sigaretten van Maya De Bij gepromoot. “Voortaan kunnen kinderen ook van echte sigaretten genieten. Handig, in kleine pakjes voor de kleine kinderhandjes. Met de beste tabak en heerlijk […] Het bericht Greenpeace voert campagne tegen Studio 100-vlees met Maya-sigaretten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Milieuorganisatie Greenpeace heeft dinsdag een nieuw filmpje gepubliceerd, waarin het wil aantonen wat de gevolgen kunnen zijn van te veel vlees eten. Dat doet de organisatie aan de hand van een sneetje Samson- of Plopworst, dat in het filmpje geblurd wordt. Eerder maakte Greenpeace al een filmpje waarin Maya de Bij, een ander figuurtje van Studio 100, reclame maakt voor roken. Greenpeace wilde het entertainmentbedrijf zo aanzetten om te stoppen met reclame voor charcuterie voor kinderen. Studio 100 dagvaardde eind mei de organisatie. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.