Studio 100 heeft Greenpeace gedagvaard in de zaak van de rokende Maya de Bij. Het entertainmentbedrijf uit Schelle eist concreet dat Greenpeace meteen zijn campagne stopzet, het filmpje en beelden laat verwijderen en excuses aanbiedt. “We willen voorkomen dat er nog meer schade wordt aangericht”, zegt Jan Pieter Boodts van Studio 100. De heisa ontstond […] Het bericht Studio 100 dagvaardt Greenpeace in zaak van rokende Maya de Bij verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Studio 100 dagvaardt Greenpeace voor een procedure in kortgeding na de campagne van een rokende Maya De Bij. Het televisiebedrijf oordeelt dat het... [naar artikel]
Studio 100 daagt Greenpeace voor de rechter, nadat de milieuorganisatie een campagne had gelanceerd waarin het figuurtje ‘Maya de Bij’ sigaretten promoot. ‘Alle beelden waarop Maya de Bij aanzet tot roken, zijn onaanvaardbaar’, zegt Studio 100. [naar artikel]
06:46 Studio 100, het entertainmentbedrijf van Gert Verhulst en Hans Bourlon, dagvaardt de milieuorganisatie Greenpeace in de zaak van de rokende Maya de Bij. ‘De imagoschade is te groot.’ [naar artikel]
Studio 100 heeft het filmpje van Greenpeace met een rokende Maya de Bij offline laten halen. ‘We moesten wel actie ondernemen’, stelt Studio 100-ceo Hans Bourlon. ‘Het filmpje heeft gewerkt’, reageert Greenpeace tevreden. [naar artikel]
Studio 100 zal dan toch Greenpeace dagvaarden voor het filmpje met een sigaretten rokende Maya de Bij. Studio 100 eist dat Greenpeace meteen zijn campagne stopzet, het filmpje en beelden laat verwijderen en excuses aanbiedt. [naar artikel]
Studio 100 heeft het filmpje van Greenpeace met een rokende Maya de Bij offline laten halen. Dat zeggen Greenpeace en Studio 100 maandagavond. [naar artikel]
Het filmpje van Greenpeace waarin Maya De Bij sigaretten voor kinderen promoot, valt bij de baas van Studio 100 in slechte aarde. Met het filmpje - een parodie - wil Greenpeace aanklagen dat Studio 100 een populaire kinderfiguur gebruikt om kinderen worst te doen eten, wat volgens Greenpeace een ongezond product is. Maar de topman kan de parodie niet smaken. [naar artikel]
Entertainmentbedrijf Studio 100 dagvaardt Greenpeace, nadat de milieuorganisatie een campagne lanceerde waarin een rokende Maya de Bij te zien was. Greenpeace wilde daarmee aanklagen dat Studio 100 via zijn populaire figuren ongezonde producten promoot bij jonge kinderen. Studio 100 heeft zelf het initiatief genomen om het campagnefilmpje te laten verwijderen van sociale media, maar laat het daar niet bij. "We hebben eerst de vriendelijke weg geprobeerd, maar er beweegt niks, en daarom gaan we verder", zegt Studio 100-CEO Hans Bourlon aan onze redactie. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten, te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. In een filmpje worden zogezegd sigaretten van Maya De Bij gepromoot. “Voortaan kunnen kinderen ook van echte sigaretten genieten. Handig, in kleine pakjes voor de kleine kinderhandjes. Met de beste tabak en heerlijk […] Het bericht Greenpeace voert campagne tegen Studio 100-vlees met Maya-sigaretten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Milieuorganisatie Greenpeace heeft dinsdag een nieuw filmpje gepubliceerd, waarin het wil aantonen wat de gevolgen kunnen zijn van te veel vlees eten. Dat doet de organisatie aan de hand van een sneetje Samson- of Plopworst, dat in het filmpje geblurd wordt. Eerder maakte Greenpeace al een filmpje waarin Maya de Bij, een ander figuurtje van Studio 100, reclame maakt voor roken. Greenpeace wilde het entertainmentbedrijf zo aanzetten om te stoppen met reclame voor charcuterie voor kinderen. Studio 100 dagvaardde eind mei de organisatie. [naar artikel]
In Antwerpen is de rechtszaak begonnen van Studio 100 tegen Greenpeace. Studio 100 wil dat de organisatie het beruchte filmpje van Maya de Bij van... [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een grootschalige campagne aan het adres van Studio 100, dat licentiehouder is van Maya De Bij. Het bedrijf verkoopt... [naar artikel]
De nieuwste campagne van milieuorganisatie Greenpeace, waarin Maya de Bij reclame maakt voor sigaretten voor kinderen, is Studio 100 in het verkeerde keelgat geschoten. Topman Hans Bourlon reageerde razend en stelde dat het filmpje zeker 10.000 euro had gekost, maar dat spreken de makers van het filmpje tegen. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. In een filmpje worden zogezegd sigaretten van Maya De Bij gepromoot. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.