Geronimo, het productiehuis van tv-programma’s als Helden van Hier, Het Gezin en Flying Doctors, heeft een behoorlijk aparte manier bedacht om twee nieuwe medewerkers te vinden. Het organiseert een sollicitatie waarbij tien kandidaten op duizenden kilometers van huis in duo’s uit een vliegtuig worden gedropt en in ‘Peking Express’ stijl hun weg terug moeten vinden naar het productiehuis in Antwerpen. [naar artikel]
De makers van Helden van Hier en Het Gezin gaan tien Vlamingen uit een vliegtuig droppen boven een exotische bestemming. Niet voor een tv-programma, maar voor een sollicitatie. [naar artikel]
Mechelaars Vincent Casier (35) en Esther Vandamme (29) vertrokken bijna een jaar geleden voor een bijzondere trip. Ze zegden hun job en appartement op en vertrokken op wereldreis. De doelstelling was – en is nog steeds – om zonder te vliegen de wereld rond te geraken. [naar artikel]
12:17 Het Brusselse reclamefilmproductiehuis Hamlet tekent voor de meest online bekeken reclamespot van het sportmerk Nike. Het Chinese filmpje haalde 170 miljoen views in vijf dagen. [naar artikel]
Voor de reacties op Rundskop, die gisteren zijn internationale vuurdoop beleefde op het Filmfestival van Berlijn, blijft het nog even afwachten. Maar The Devil’s Double, dat eerder dit jaar succes oogstte op het Sundance Festival, heeft de aandacht van de internationale kopers getrokken. [naar artikel]
De reality-reeks ‘Cheer’, nu op Netflix te zien, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft Bert... [naar artikel]
De reality-reeks ‘Cheer’, een echte hit op Netflix, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft... [naar artikel]
Tijdens de Super Bowl wordt er niet enkel uitgekeken naar het muzikale intermezzo tijdens de Half Time, maar ook naar de reclameblokken. Grote merken verdringen zich om hun spot met grote sterren in de uitzending te krijgen. Het Belgische productiehuis Caviar heeft al voor het tweede jaar op rij vier van die reclamefilmpjes mee gemaakt. [naar artikel]
De hoofdrollen waren zondagnacht voor de Philadelphia Eagles en de Kansas City Chiefs. Maar er zat een Belgische strik rond de Super Bowl, met 100 miljoen kijkers het belangrijkste en meest bekeken sportevenement in de VS. Vier van de felbegeerde en meest besproken reclamespots van het jaar werden gemaakt door het Belgische productiehuis Caviar. “Het is de hoogmis voor de reclamewereld”, zegt CEO Bert Hamelinck. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.