Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Belgisch productiehuis gooit sollicitanten uit vliegtuig voor wereldreis én contract

12/06/2018 - 17:10
"Geronimo, het productiehuis van tv-programma’s als Helden van Hier, Het Gezin en Flying Doctors, heeft een behoorlijk aparte manier bedacht om twee nieuwe medewerkers te vinden. Het organiseert een sollicitatie waarbij tien kandidaten op duizenden kilometers van huis in duo’s uit een vliegtuig worden gedropt en in ‘Peking Express’ stijl hun weg terug moeten vinden naar het productiehuis in Antwerpen. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Belgisch productiehuis gooit sollicitanten uit vliegtuig voor wereldreis én contract (12/06/2018 - Het Nieuwsblad)

Geronimo, het productiehuis van tv-programma’s als Helden van Hier, Het Gezin en Flying Doctors, heeft een behoorlijk aparte manier bedacht om twee nieuwe medewerkers te vinden. Het organiseert een sollicitatie waarbij tien kandidaten op duizenden kilometers van huis in duo’s uit een vliegtuig worden gedropt en in ‘Peking Express’ stijl hun weg terug moeten vinden naar het productiehuis in Antwerpen. [naar artikel]


2. Makers ‘Helden van Hier’ gooien sollicitanten uit een vliegtuig (13/06/2018 - Gazet van Antwerpen)

De makers van Helden van Hier en Het Gezin gaan tien Vlamingen uit een vliegtuig droppen boven een exotische bestemming. Niet voor een tv-programma, maar voor een sollicitatie. [naar artikel]


3. Mechels koppel maakt wereldreis zonder daarbij het vliegtuig te gebruiken (28/06/2019 - Gazet van Antwerpen)

Mechelaars Vincent Casier (35) en Esther Vandamme (29) vertrokken bijna een jaar geleden voor een bijzondere trip. Ze zegden hun job en appartement op en vertrokken op wereldreis. De doelstelling was – en is nog steeds – om zonder te vliegen de wereld rond te geraken. [naar artikel]


4. Belgisch productiehuis Hamlet scoort online hit met Nike-spot (18/07/2018 - De Tijd)

12:17 Het Brusselse reclamefilmproductiehuis Hamlet tekent voor de meest online bekeken reclamespot van het sportmerk Nike. Het Chinese filmpje haalde 170 miljoen views in vijf dagen. [naar artikel]


5. Belgisch productiehuis Corsan verkoopt ‘The Devil’s Double’ op Berlinale (06/04/2019 - De Morgen)

Voor de reacties op Rundskop, die gisteren zijn internationale vuurdoop beleefde op het Filmfestival van Berlijn, blijft het nog even afwachten. Maar The Devil’s Double, dat eerder dit jaar succes oogstte op het Sundance Festival, heeft de aandacht van de internationale kopers getrokken. [naar artikel]


6. Belgisch productiehuis naar Toronto Film Festival (10/04/2019 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Na zes Emmy-nominaties voor Belgisch productiehuis Caviar: “Jennifer Aniston is zo'n grote fan van ‘Cheer’ dat ze in de filmversie wil meespelen” (14/08/2020 - Het Laatste Nieuws)

De reality-reeks ‘Cheer’, nu op Netflix te zien, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft Bert... [naar artikel]


8. 6 Emmy-nominaties voor Belgisch productiehuis Caviar: “Jennifer Aniston is zo'n grote fan van ‘Cheer’ dat ze in de filmversie wil meespelen” (14/08/2020 - Het Laatste Nieuws)

De reality-reeks ‘Cheer’, een echte hit op Netflix, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft... [naar artikel]


9. Super Bowl kleurt beetje Belgisch: productiehuis Caviar levert vier reclamespots (13/02/2023 - VRT NWS)

Tijdens de Super Bowl wordt er niet enkel uitgekeken naar het muzikale intermezzo tijdens de Half Time, maar ook naar de reclameblokken. Grote merken verdringen zich om hun spot met grote sterren in de uitzending te krijgen. Het Belgische productiehuis Caviar heeft al voor het tweede jaar op rij vier van die reclamefilmpjes mee gemaakt. [naar artikel]


10. Super Belg op de Super Bowl: 100 miljoen Amerikanen zagen vannacht 4 reclamespots van Belgisch productiehuis Caviar (13/02/2023 - Gazet van Antwerpen)

De hoofdrollen waren zondagnacht voor de Philadelphia Eagles en de Kansas City Chiefs. Maar er zat een Belgische strik rond de Super Bowl, met 100 miljoen kijkers het belangrijkste en meest bekeken sportevenement in de VS. Vier van de felbegeerde en meest besproken reclamespots van het jaar werden gemaakt door het Belgische productiehuis Caviar. “Het is de hoogmis voor de reclamewereld”, zegt CEO Bert Hamelinck. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!