Belgunique, een webplatform voor Belgische creatievelingen, opent voor het eerst een fysieke winkel in het Antwerpse. De winkel zal volledig gevuld worden met creaties van honderd procent Belgische makelij. [naar artikel]
Jean-Pierre – hij behoeft eigenlijk geen achternaam – Sneyers is woensdag overleden aan hartfalen. Hij werd 59. Jean-Pierre stond vier decennia in zijn winkeltje op de Grote Kauwenberg dat befaamd is om de goedkope broodjes, de cake én vooral om het oeverloze enthousiasme en de gratis mopjes. [naar artikel]
De meerprijs die transportbedrijven aan de brandstofpomp betalen zal veel producten duurder maken voor de consument. Dat vertelt transportkoepel Febetra. [naar artikel]
Uit een recente prijsvergelijking van de consumentenorganisatie Test-Aankoop blijkt dat de prijzen in de supermarkt met 12,33 procent zijn gestegen in vergelijking met vorig jaar. Toch waarschuwt Fevia, de federatie van de voedingsindustrie, dat de prijzen nog te laag zijn voor de voedingsindustrie. “Het is 5 voor 12. Nu niet ingrijpen staat gelijk aan schuldig […] [naar artikel]
De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Stéphanie Brassinne van Odyskin. 1. Wat is Odyskin? ‘Odyskin is een natuurlijk, Cosmos Organic en Vegan gecertificeerd zonnebrandmerk met milieuvriendelijke verpakkingen. We hebben drie jaar geïnvesteerd in research en development […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
Het is nooit te vroeg om een koopje te doen en daarom zijn de leden van Promojagers België nu al volop bezig met de feestdagen. Bij Hyper Carrefour krijg je nu 40 procent korting op speelgoed en wordt een reeks producten 100 procent terugbetaald. [naar artikel]
Bij supermarktketen Lidl zijn vanochtend alle winkels opnieuw opengegaan. Omdat de staking de voorbije dagen ook de distributiecentra trof, zullen... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.