Elke week deelt Steven Van Belleghem op zijn Instagram-pagina een leuk customer experience-feit over sommige van de grootste bedrijven ter wereld. Hieronder een aantal van de leukste van de afgelopen weken. Wist u dat Nordstrom ooit een klant zijn geld teruggaf voor autobanden die ze niet eens zelf verkocht hadden? Een van de redenen waarom Nordstrom, de […] The post Een ontevreden klant opnemen in het management en nog 3 bedrijven die verrasten met een uniek idee waarover u nog nooit las appeared first on Business AM. [naar artikel]
Reizigers waren nog nooit zo ontevreden over het spoor. Dat bleek gisteren uit een rondvraag van de NMBS zelf. De vervoersmaatschappij duidt... [naar artikel]
Nog dieper dan het dieptepunt. Zo laag zakte de tevredenheid over de NMBS vorig jaar. Terwijl die in 2017 met 60,9 procent al op een bodemkoers zat, waren reizigers in 2018 nóg minder te spreken over de spoorwegen. De tevredenheid zakte tot 60 procent. Dat is het gevolg van de stiptheid van de treinen, die vorig jaar nog maar eens is afgenomen. Maar 82,7 procent van de treinen kwam op tijd aan. En dat zijn dan nog de officiële cijfers van alle vertragingen van meer dan 6 minuten. Officieuze cijfers die gisteren uitlekten over treinen die één minuut en meer te laat komen, geven de NMBS een buis voor stiptheid (49,1 procent). [naar artikel]
Adi Hütter, de trainer van Frankfurt kon niet lachen met het late doelpunt van Maxime Lestienne. Door de nederlaag tegen Standard staat de Duitse ploeg slechts op een derde plaats in groep F. “Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest na een wedstrijd”, verklaarde de Oostenrijker op de persconferentie. “Ik heb er geen woorden voor. […] Het bericht Europa League – Frankfurt-coach Adi Hütter was nog nooit zo ontevreden na een wedstrijd verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Op de eerste volledige dag van de Rally van Monte Carlo wist Thierry Neuville van de zesde naar de vierde plaats op te rukken. De Oostkantonner is echter allesbehalve tevreden over zijn nieuwe Hyundai. [naar artikel]
Donald Trump blijft records breken als het gaat om zijn impopulariteit. Sinds de president bijna vijf maanden terug aan het werk ging in het Witte Huis, is hij nog nooit zo impopulair geweest als nu. Maar liefst 58 procent van de Amerikanen is ontevreden over hem. Slechts 37 procent vindt dat hij zijn werk goed doet. [naar artikel]
De NMBS scoorde nog nooit zo slecht bij haar reizigers.Maar veel beterschap moeten ze niet verwachten. Niet alleen omdat veel onderhoudswerken het treinverkeer de komende maanden in de war gaan sturen. Ook omdat iedereen met de vinger naar elkaar wijst. Ondertussen blijkt dat de spoorwegen zo’n 60 miljoen euro aan boetes heeft laten verjaren en dat dat bedrag nog kan oplopen tot wel 200 miljoen euro de komende jaren. Bevoegd minister Bellot is het grondig beu en roept de toplui van zowel NMBS als Infrabel op het matje. [naar artikel]
Tommy Wieringa schreef met Honorair kozak een subliem reisboek. De verhalen spelen zich af in de driehoek tussen Addis Abeba, Odessa en Aruba en hebben met elkaar gemeen dat ze de lezer op lichtvoetige maar diepmenselijke wijze ter bestemming brengen. 'Waar je ook bent, kijk rond alsof je in de schatkamers van het Vaticaan bent.' [naar artikel]
Nooit eerder waren reizigers zo weinig tevreden over De Lijn. 62% van de bevraagde reizigers geeft de Vlaamse vervoersmaatschappij een algemene score van minstens 7 op 10 en dat is de laagste score ooit. De grootste frustratie is de stiptheid van de trams en bussen. “We maken een lijst op van alle zwarte punten in het verkeer en geven die door aan de lokale besturen”, reageert De Lijn. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.