Sinds 32.000 jongeren op straat kwamen, is het duidelijk dat het klimaat één van, of zelfs hét thema wordt van 26 mei. Jammer genoeg heeft de discussie zich verengd rondom twee loopgraven: energie en mobiliteit. Consumptie is echter een niet te onderschatten boosdoener. Goedkoop voedsel betaalt ons klimaat cash, maar daar willen we niet van weten als we het avondeten plannen. Promoties als 1+2 gratis klinken goed, maar zullen een ongeziene en onwaardige prijzenoorlog met zich meebrengen die klimaat, mens en dier zal schaden. [naar artikel]
Albert Heijn schakelt een versnelling hoger in de prijzenslag tussen de supermarkten. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde... [naar artikel]
Albert Heijn schakelt een versnelling hoger in de prijzenslag tussen de supermarkten. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde... [naar artikel]
Albert Heijn schakelt een versnelling hoger in de prijzenslag tussen de supermarkten. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde kennen, pakt uit met een nieuwigheid: '1+2 gratis'. "De scherpste actie ooit in Vlaanderen", staat te lezen in de folder. [naar artikel]
Warenhuisketen Albert Heijn pakt uit met “combo promo's”. Dat betekent dat je er bij aankoop van een hele reeks producten één tot maar liefst vijf (!) andere producten gratis bij krijgt. De leden van de online community Promojagers België deden al flink hun voordeel en maken er hun wekelijkse supertip van voor de lezers van HLN. [naar artikel]
Gewapend met 507 volle spaarkaarten van Albert Heijn zijn Krista Hoeijmans uit Peer, Inga Segers uit Overpelt en Noëlla Huypen en Tonita Willemssen uit Neerpelt erin geslaagd om voor 15.000 euro aan gratis producten in te slaan bij de supermarktketen. De artikelen gaan naar de goede doelen vzw Akindo in Lommel en de voedselbank van Sint-Vincentius in Overpelt. Omdat Albert Heijn bovendien zo gecharmeerd is door de actie, verdubbelt de keten het aantal spaarkaarten nog eens. [naar artikel]
"Dit is du jamais vu, dit hebben we nog niet meegemaakt in ons land. Het enige dat nog spectaculairder is, is dat je de producten gratis weggeeft",... [naar artikel]
Albert Heijn schakelt een versnelling hoger in de prijzenslag tussen de supermarkten. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde... [naar artikel]
Oei, staan de cijfers nu omgekeerd bij Albert Heijn? 2+1 gratis: dat kennen we. Maar 1+2? Toch is het zo: de supermarkt gaat steeds verder met z’n stuntkortingen. Ongezien, zeggen ze zelf en dat bevestigen ook experts. “Toch is dat voor hen vooral een goeie manier om publiciteit te krijgen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.