Met de langverwachte play-offs in de Jupiler Pro League schakelt ook onze huiscolumnist Jan Mulder een versnelling hoger. Op HLN.be zal Mulder [naar artikel]
Dankzij de biecht van voetbalmakelaar Dejan Veljkovic weten we nu zwart op wit: There’s something rotten in the state of Belgian football. We dachten met de fratsen van Mogi Bayat werkelijk alles te hebben gezien, maar het kan blijkbaar nog erger. [naar artikel]
Laat zijn partijtje schijnboksen op de persconferentie geen verkeerd beeld creëren. Philippe Clement gebruikte zijn vuisten alleen maar om het verschil te illustreren tussen een gesloten wedstrijd en een open spektakelstrijd. “Het zou mooi zijn mochten we reclame kunnen maken voor het Belgisch voetbal”, aldus Clement, die niet wil weten van een match in de match langs de zijlijn. Daarvoor heeft hij te veel respect voor leermeester en goeie vriend Michel Preud’homme, die op het hetzelfde moment in Luik een antwoord gaf op dezelfde vijf vragen. “Ik ben niet jaloers op Genk.” [naar artikel]
Een trotse Mark van Bommel had genoten van de topprestatie van zijn ploeg. “Zowel met als zonder bal was het top. Al ben ik ervan overtuigd dat we nog beter kunnen.” [naar artikel]
Anderlecht trekt naar RWDM voor de voorlaatste wedstrijd in de reguliere competitie. De Brusselaars strijden volop tegen de degradatie, terwijl Anderlecht tot nu toe al een sterke reeks van 15 op 15 neerzette. Sluipt Anderlecht dichter bij leider Union? Volg de aanloop naar de match en het duel zelf op de voet via onze liveblog! [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.