Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

“Reclame voor Belgisch voetbal”

08/02/2019 - 06:51
"Laat zijn partijtje schijnboksen op de persconferentie geen verkeerd beeld creëren. Philippe Clement gebruikte zijn vuisten alleen maar om het verschil te illustreren tussen een gesloten wedstrijd en een open spektakelstrijd. “Het zou mooi zijn mochten we reclame kunnen maken voor het Belgisch voetbal”, aldus Clement, die niet wil weten van een match in de match langs de zijlijn. Daarvoor heeft hij te veel respect voor leermeester en goeie vriend Michel Preud’homme, die op het hetzelfde moment in Luik een antwoord gaf op dezelfde vijf vragen. “Ik ben niet jaloers op Genk.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. "Geweldig nieuws! Belgisch voetbal zonder Beerschot is geen Belgisch voetbal" (06/04/2017 - Het Laatste Nieuws)

Met de langverwachte play-offs in de Jupiler Pro League schakelt ook onze huiscolumnist Jan Mulder een versnelling hoger. Op HLN.be zal Mulder [naar artikel]


2. Red het Belgisch voetbal, reset het Belgisch voetbal (18/12/2021 - De Morgen)

Dankzij de biecht van voetbalmakelaar Dejan Veljkovic weten we nu zwart op wit: There’s something rotten in the state of Belgian football. We dachten met de fratsen van Mogi Bayat werkelijk alles te hebben gezien, maar het kan blijkbaar nog erger. [naar artikel]


3. “Reclame voor Belgisch voetbal” (08/02/2019 - Het Belang van Limburg)

Laat zijn partijtje schijnboksen op de persconferentie geen verkeerd beeld creëren. Philippe Clement gebruikte zijn vuisten alleen maar om het verschil te illustreren tussen een gesloten wedstrijd en een open spektakelstrijd. “Het zou mooi zijn mochten we reclame kunnen maken voor het Belgisch voetbal”, aldus Clement, die niet wil weten van een match in de match langs de zijlijn. Daarvoor heeft hij te veel respect voor leermeester en goeie vriend Michel Preud’homme, die op het hetzelfde moment in Luik een antwoord gaf op dezelfde vijf vragen. “Ik ben niet jaloers op Genk.” [naar artikel]


4. Mark van Bommel genoot van topper tegen Genk: “Dit was reclame voor het Belgisch voetbal” (12/01/2023 - Het Belang van Limburg)

Een trotse Mark van Bommel had genoten van de topprestatie van zijn ploeg. “Zowel met als zonder bal was het top. Al ben ik ervan overtuigd dat we nog beter kunnen.” [naar artikel]


5. Riemer opgelucht dat Anderlecht-Genk niet herspeeld moet worden, maar: “Dit was geen reclame voor Belgisch voetbal” (08/03/2024 - Het Laatste Nieuws)

Anderlecht trekt naar RWDM voor de voorlaatste wedstrijd in de reguliere competitie. De Brusselaars strijden volop tegen de degradatie, terwijl Anderlecht tot nu toe al een sterke reeks van 15 op 15 neerzette. Sluipt Anderlecht dichter bij leider Union? Volg de aanloop naar de match en het duel zelf op de voet via onze liveblog! [naar artikel]


6. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


7. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


8. VRT gaat deontologische code ontwikkelen voor reclame: "Kijken welke reclame nog aanstootgevend kan zijn" (28/06/2018 - VRT NWS)

De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal.  [naar artikel]


9. Raad voor de Reclame: influencers moeten duidelijk aangeven wanneer ze #reclame maken (08/10/2018 - VRT NWS)

Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]


10. Stijn Meuris maakt reclame voor reclame (28/03/2019 - De Morgen)

De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!