08:33 Sortlist.be, een Belgische start-up die een platform ontwikkelde om bedrijven in contact te brengen met marketing- en communicatiebureaus, haalt 2 miljoen euro op bij de Waalse investeerder Sambrinves... [naar artikel]
Met trendy evenementen wil Crush-events ‘gecultiveerde’ singles interessante activiteiten aanbieden. “Daaruit kan een date voortvloeien, maar dat hoeft niet het uitgangspunt te zijn”, zegt seksuologe Colette Van Damme, die met haar partner Nick Van Remoortere het nieuwe bureau in Wilrijk oprichtte. [naar artikel]
Het Wijnegem Shopping Center helpt singles aan een lief of toch minstens aan een date. “De inschrijvingen voor onze speeddates en romantische etentjes lopen als een trein”, aldus woordvoerster Katrien Geysen over de opvallende Valentijnactie van dit jaar. [naar artikel]
Een Antwerps datingbureau is een zoektocht gestart naar een vrouw die de grote liefde kan worden van een steenrijke Arabische sjeik. En de kans is groot dat dat een Vlaamse vrouw wordt. De sjeik heeft het Antwerpse agentschap Ivy International ingeschakeld om de liefde van z’n leven te vinden. En daar heeft hij 500.000 euro voor over. [naar artikel]
In ‘Celebs gaan daten’ gaan vijf celebrities op zoek naar ware liefde. Wie kan hen daar beter bij helpen dan Jani & Goedele? [naar artikel]
Het was te denken: dankzij populaire tv-programma’s als ‘Blind Getrouwd’ en ‘First Dates’ is er een markt voor professionele koppelaars. In Antwerpen organiseert een speeddatingbureau op 16 december voor het eerst matched speeddates: alle deelnemers zijn op basis van een vragenlijst aan zes singles gelinkt bij wie ze het best zouden passen. “De interesse is heel groot.” [naar artikel]
Ruth Beeckmans (38) en Karen Damen (45) slaan dit najaar de handen in elkaar en openen op VTM hun tijdelijke datingbureau 'Cupido ofzo'. In dat... [naar artikel]
Ruth Beeckmans (38) en Karen Damen (45) slaan dit najaar de handen in elkaar en openen op VTM hun tijdelijke datingbureau 'Cupido ofzo'. In dat... [naar artikel]
Steeds meer twintigers, dertigers en veertigers stappen sinds corona naar een datingbureau, om daar een wederhelft te zoeken. Bij R&F Introductions, en twee andere zusterbedrijven, merken ze een forse stijging. Het ietwat oudere doelpubliek blijft dan weer meer weg. De slaagkans bij koppels is ook gestegen. [naar artikel]
“Ik heb een bedrijf opgericht in volle pandemie. Mijn moeder slaapt er niet van”, zegt Annemieke Dubois (44), sinds oktober voltijds matchmaker. Haar luxedatingbureau Jade & Jules richt zich op de harten van eenzame mannen. Een zoektocht naar ware liefde met een prijsje: 7.000 euro. Al past dat in de trend van het moment: “Geen klik-date-delete, maar slow dating.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.