Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Voorzitter naturalisatiecommissie promoot zichzelf bij nieuwe Belgen

05/04/2019 - 04:53
"De voorzitter van de Kamercommissie voor Naturalisaties, Georges Dallemagne (cdH), gebruikt privégegevens van kersverse Belgen om felicitatiebrieven te sturen. Hij ontkent en zegt brieven te hebben gestuurd na contact met de kandidaten. Maar wie lekt de privégegevens?"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Voorzitter naturalisatiecommissie promoot zichzelf bij nieuwe Belgen (05/04/2019 - De Morgen)

De voorzitter van de Kamercommissie voor Naturalisaties, Georges Dallemagne (cdH), gebruikt privégegevens van kersverse Belgen om felicitatiebrieven te sturen. Hij ontkent en zegt brieven te hebben gestuurd na contact met de kandidaten. Maar wie lekt de privégegevens? [naar artikel]


2. BUURTREPORTAGE. “Laat ze in die Britse krant maar lachen, Puurs promoot zichzelf” (22/11/2020 - Gazet van Antwerpen)

Sinds Pfizer heeft bekendgemaakt dat het coronavaccin in Puurs (Puurs-Sint-Amands) geproduceerd wordt, staat de gemeente plots in de belangstelling van de nationale én internationale pers. Zelfs in de Britse krant The Daily Mail verscheen vorige week een volledige bladzijde over Puurs. Journalist Justin Stares noemde het niet veel meer dan twee straten die elkaar kruisen, een school en een kerk. De Puursenaars zelf hebben wél een hogere dunk van hun gemeente. [naar artikel]


3. Limburg promoot zichzelf met 400.000 magazines in Vlaanderen en Nederland (21/03/2022 - Het Belang van Limburg)

Visit Limburg trapt het nieuwe toeristische seizoen af met een eigen magazine ‘Gast’ dat op 400.000 exemplaren gedrukt wordt en vanaf woensdag verspreid wordt in Vlaanderen en Nederland. “We willen met Gast mensen raken, hen echte Limburgse verhalen vertellen en zo inspireren”, zegt gedeputeerde Igor Philtjens (Open VLD). [naar artikel]


4. Siska Schoeters promoot een vibrator die eigenlijk geen promo behoeft: ‘Hij verkoopt zichzelf’ (20/12/2022 - De Standaard)

Siska Schoeters krijgt het heet voor De Warmste Week: op Instagram pakt ze uit met een prikkelende kerstkaart. ‘Have a satisfying 2023’ luidt haar nieuwjaarswens, die prijkt bij een tekening van een Satisfyer-vibrator, die werkt met luchtdruktechnologie. Wat doet deze vibrator wat de andere niet kunnen? [naar artikel]


5. KIJK. Grootheidswaanzin? Rapper Kid Cudi promoot nieuw album met gigantische standbeelden van zichzelf (15/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

Amerikaanse rapper Kid Cudi (39) heeft voor de promotie van zijn nieuwe album een gigantisch standbeeld neergezet in twee grootsteden. Zowel in Parijs als voor de kust van de Amerikaanse plaats Long Beach in Californië verschijnt er plots een standbeeld. De standbeelden zijn maar liefst 10 meter hoog en geven licht uit hun mond en ogen. Voorbijgangers zijn alvast heel enthousiast over de promotiestunt. [naar artikel]


6. Nieuwe toren promoot Negenoord in vogelperspectief (16/01/2017 - Het Belang van Limburg)

Zondag werd de nieuwe observatietoren Negenoord voor het publiek opengesteld. Een feestelijke gebeurtenis en het publiek ging massaal in op de uitnodiging. Nochtans is er veel water door de Maas gevloeid eer de toren door de wandelaars beklommen kon worden. [naar artikel]


7. Tommorowland-dj promoot nieuwe lijn Brussels-Mumbai (09/11/2017 - De Tijd)

13:21 Brussels Airlines promoot tijdens het staatsbezoek aan India de rechtstreekse lijn Mumbai-Brussel met een verrassingsact van dj Lost Frequencies. Ondertussen wordt druk gelobbyd voor een nieuwe lijn n... [naar artikel]


8. Zo promoot Kim Kardashian nieuwe make-up collectie (28/11/2017 - Het Laatste Nieuws)

Dat Kim Kardashian (37) een wandelende goudmijn is, weet de wereld al langer dan vandaag. Nu illustreert het Amerikaanse reality-fenomeen dat ook... [naar artikel]


9. Tom Dice promoot nieuwe single 'Better Days' (09/03/2018 - Het Laatste Nieuws)

Tom Dice (28) maakt voortaan enkel nog muziek met een positieve melodie en duidelijke tekst. 'Better Days' is daar het eerste product van. "Ik... [naar artikel]


10. Greenpeace promoot Maya-sigaretten voor kinderen in nieuwe campagne (23/05/2018 - Het Belang van Limburg)

Greenpeace lanceert vandaag een nieuwe campagne om Studio 100 aan te zetten te stoppen met het maken van ongezonde charcuterie voor kinderen. In een filmpje worden zogezegd sigaretten van Maya De Bij gepromoot. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!