Sanoma Media Belgium, de uitgever van onder andere Flair en Feeling, lanceert dit najaar twee nieuwe digitale zenders. De zenders worden gebouwd rond de titels van de mediagroep. Opmerkelijk want daarmee wordt onder meer VIJF, waar Sanoma mee eigenaar van is, beconcurreerd. [naar artikel]
Dalende advertentie-inkomsten, een teruglopende magazine-verkoop en twee nieuwe televisiezenders die het moeilijk hebben om de verwachtingen in te lossen. Sanoma Media België heeft een zwaar jaar achter de rug. [naar artikel]
Het mediaconcern Sanoma, dat onder meer Flair en Libelle uitgeeft, rapporteerde een autonome omzetgroei van 2,6 procent voor de divisie consumentenmedia in België en Nederland. [naar artikel]
11:32 Het Finse mediaconcern Sanoma is er afgelopen kwartaal in geslaagd om op eigen kracht verder te groeien in België en Nederland. [naar artikel]
11:29 Yves Berlize promoveert binnen de tijdschriftenuitgever en volgt Henk Scheenstra op die het bedrijf verlaat. [naar artikel]
De Mol wordt voor 237 miljoen euro volledig eigenaar van SBS6, Veronica, Net5 en SBS9. Zijn investeringsfonds Talpa en Sanoma kochten SBS in 2011 voor ruim 1 miljard euro. Talpa verwierf toen een minderheidsbelang van 33 procent. [naar artikel]
Sanoma gaat met dat geld inzetten op Virtual Reality-storytelling, terwijl de VRT en Mediahuis gaan voor gepersonaliseerde radio met het project Wave. [naar artikel]
09:56 Het Finse mediabedrijf Sanoma heeft in het tweede kwartaal van dit jaar 50,8 miljoen euro winst geboekt, bijna de helft (47,6 procent) minder dan in dezelfde periode een jaar eerder. [naar artikel]
Marc Duijndam gaat vanaf 1 januari 2018 Sanoma Media in België en Nederland leiden. Hij volgt Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar mediabedrijf Talpa aankondigde. [naar artikel]
Uitgever Sanoma schrapt mogelijk 96 banen en wil zijn Belgische vrouwenbladen, waaronder Libelle en Flair verkopen aan Roularta Media Group. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.