Lingeriegroep Van De Velde houdt enkel zichzelf verantwoordelijk voor de grootste winstdaling sinds de beursgang in 1997. Bovendien verwacht de groep dit jaar geen beterschap. [naar artikel]
Van de Velde, Het Vlaamse lingeriehuis achter de bekende merken PrimaDonna en Marie Jo, viert zijn honderdste verjaardag. BV’s en modellen trokken voor de gelegenheid vintage lingerie aan en showden de rijke geschiedenis van het familiebedrijf op de catwalk. “De puntborsten zijn er wel niet bij”, klinkt het bij actrice en model Barbara Sarafian. “Maar de jartellen ga ik niet dragen. Tenzij ze dat willen natuurlijk.” [naar artikel]
De Bocholtse Marleen Vaesen stopt op 1 mei als CEO bij lingeriebedrijf Van de Velde. Ze zette er de topmerken PrimaDonna en Marie Jo weer op de rails. Ooit lanceerde ze Always-maandverband en koffiepads van Senseo. Nu mag er ook wat tijd komen voor een cursus aan de tuinbouwschool. [naar artikel]
Dit weekend vindt in Amsterdam de EuroPride plaats. Tienduizenden mensen uit de LGBTQ-gemeenschap trekken dan de straat op om diversiteit te vieren. En ook grote merken lijken steeds meer aandacht aan deze doelgroep te besteden. Zo pakt jeansfabrikant Levi's uit met een speciale collectie en lanceerde zelfs de Hema een T-shirtreeks voor de gelegenheid. [naar artikel]
Officieel is de Gay Pride-maand voorbij, maar dat wil niet zeggen dat de LGBTQ-gemeenschap niet verder blijft ijveren voor gelijkheid en [naar artikel]
Zijn ambachtelijke manier van werken, de mooie stoffen die hij laat maken, het verhaal dat hij met zijn collecties wil vertellen, zijn eindeloze inspiratiebronnen of zijn poëtische shows. Bij de collecties van Dries Van Noten zijn er veel elementen die ervoor zorgen dat zijn ontwerpen altijd weer verrassen en toch trouw blijven aan zijn eigen stijl. Bij het verschijnen van twee boeken over zijn honderd collecties, vroeg CittA zes kroongetuigen om uit te leggen wat Dries Van Noten zo bijzonder maakt. “Hij blijft 200 procent zijn eigen ding doen.” [naar artikel]
In het weekend van 16 en 17 september gingen de herfstkoopjes in Lommel van start onder de naam Label Lovers. [naar artikel]
Monar blaast vijftig kaarsjes uit. Wat begon met een piepklein winkeltje in Zwijndrecht groeide uit tot een succesvol modebedrijf met vijf winkels. Hun verjaardag vieren ze met vijftig samenwerkingen die ze opzetten met hun leveranciers en producenten. [naar artikel]
Eén op de drie antieke boeken of manuscripten die in ons land verkocht worden, vertrekken naar het buitenland. Tien jaar geleden was dat nog maar één op vijf. Dat blijkt uit een marktanalyse van het Brusselse veilinghuis Arenberg Auctions. [naar artikel]
Via zijn mode wil hij de wereld een stukje mooier maken. Door statements in zijn collecties of door een gevoelige slogan op een T-shirt voor... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.