Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Bijna helft werkgevers controleert surfgedrag personeel

05/04/2019 - 19:12
"Eén op de drie werkgevers controleert de mailbox van zijn personeel en bijna de helft gaat het surfgedrag na. Ook in de wagen, aan de telefoon en bij de dokter ben je niet veilig voor het alziend oog van de baas. 'Zulke spionage is niet alleen not done, maar ook dom', zegt arbeidspsycholoog Frederik Anseel."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Bijna helft werkgevers controleert surfgedrag personeel (05/04/2019 - De Morgen)

Eén op de drie werkgevers controleert de mailbox van zijn personeel en bijna de helft gaat het surfgedrag na. Ook in de wagen, aan de telefoon en bij de dokter ben je niet veilig voor het alziend oog van de baas. 'Zulke spionage is niet alleen not done, maar ook dom', zegt arbeidspsycholoog Frederik Anseel. [naar artikel]


2. VDAB sluit ook screening surfgedrag werkgevers niet uit (04/09/2017 - Metro)

Ook het surfgedrag van werkgevers kan in de toekomst mogelijk worden gecontroleerd. Dat zegt de VDAB. “Momenteel is het nog geen piste, maar dat kan het wel worden”, aldus een woordvoerster van de arbeidsbemiddelingsdienst. Vandaag raakte bekend dat de VDAB gaat bijhouden wie op welke vacatures klikt, om te controleren of werkzoekenden effectief naar werk […] [naar artikel]


3. Controleer ook het surfgedrag van werkgevers (05/09/2017 - VRT NWS)

Gisteren lanceerde de VDAB het idee om via het "surfgedrag" te controleren of werkzoekenden wel genoeg naar werk zoeken. Dit kan een goede strategie zijn, maar controleer dan ook het "surfgedrag" van werkgevers. [naar artikel]


4. Op deze originele manier willen Child Focus en Oxfam veilig surfgedrag stimuleren (23/08/2016 - De Morgen)

Wie zich een computer wil aanschaffen in een van de Oxfam winkels, kan vanaf nu een speciale "Child Focus editie" kopen. Voor twee euro extra, krijg je dan een informatief pakket over veilig internetten voor kinderen. Dat kinderen nog meer informatie over veilig internetten kunnen gebruiken, blijkt uit cijfers van de organisatie: de klachten over seksuele integriteit die bij Child Focus binnenkomen, blijven jaar na jaar stijgen. [naar artikel]


5. Telenet begint met tv-reclame op basis van kijk- en surfgedrag (13/09/2016 - De Redactie)

Het kabelbedrijf begint in november met een test met reclamespotjes op tv die afgestemd zijn op het profiel van de kijker. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!