In een opvallende advertentiecampagne veroordeelt de omstreden Turkse islamprediker Fethullah Gülen de daden van IS. Oprechte bezorgdheid of een sneer naar zijn aartsrivaal, Turks president Erdogan, die weigert IS terroristen te noemen? Over Gülen hangt een schaduw van twijfel. [naar artikel]
Coca-Cola heeft vrijdag aangekondigd alle reclames op alle sociale media voor ten minste 30 dagen te schrappen om een statement te maken tegen racisme op dit soort platforms. [naar artikel]
Harde meningen over virtuele ideetjes, dat boert tegenwoordig goed. [naar artikel]
Op het platform van het sociale mediabedrijf Facebook zijn inmiddels meer dan vijf miljoen adverteerders actief. Dat heeft de onderneming bekend gemaakt. Katherine Shappley, commercieel directeur bij Facebook Noord-Amerika, benadrukte daarbij dat het bedrijf de voorbije jaren een enorme progressie heeft gemaakt. In februari twee jaar geleden was immers pas de grens van twee miljoen […] The post 5 miljoen bedrijven adverteren via Facebook appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Gert Ysebaert, de CEO van Mediahuis, heeft een voorstel over hoe de lokale mediagroepen hun krachten kunnen bundelen tegenover de grote bedrijven zoals Google en Facebook. [naar artikel]
Tabaksproducenten in Amerika moeten vanaf 26 november in advertenties toegeven dat ze de consument bewust verslaafd willen maken. Dat heeft een... [naar artikel]
Een aantal grote bedrijven maakt voorlopig geen reclame meer op YouTube. Onder meer Mars, Adidas, Deutsche Bank en HP haalden hun advertenties van... [naar artikel]
Lidl, Mars, Adidas, Deutsche Bank en HP maken voorlopig geen reclame meer op YouTube. De bedrijven nemen deze stap nadat duidelijk is geworden dat hun advertenties bij filmpjes staan met zeer expliciete seksuele commentaren over jonge kinderen. [naar artikel]
09:05 De op één na grootste adverteerder ter wereld vindt dat de techgiganten kinderen te weinig beschermen, en teveel boodschappen toelaten die aanzetten tot haat en ‘verdeeldheid aanwakkeren’. [naar artikel]
De vijf grootste private kansspeloperatoren, die verenigd zijn in de sectorvereniging BAGO, lanceren naar aanleiding van het WK voetbal een preventiecampagne om verantwoord spelgedrag te promoten. Ze zullen ook geen commerciële tv-spots tonen tijdens de eerste drie wedstrijden van de Rode Duivels, al komen er wel spots over de preventiecampagne tijdens die wedstrijden. De kansspeloperatoren […] Het bericht Kansspeloperatoren adverteren niet tijdens WK-wedstrijden Rode Duivels verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.