Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Duurste merken winden er meeste doekjes om

06/04/2019 - 21:18
"Het merendeel van 's werelds grootste kledingketens is nog altijd niet transparant als het gaat over de omstandigheden waarin hun waren wordt gemaakt. Vier jaar na de ramp in de Rana Plaza-fabriek in Bangladesh blijken zelfs de duurste merken de slechtste scores te halen."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Duurste merken winden er meeste doekjes om (06/04/2019 - De Morgen)

Het merendeel van 's werelds grootste kledingketens is nog altijd niet transparant als het gaat over de omstandigheden waarin hun waren wordt gemaakt. Vier jaar na de ramp in de Rana Plaza-fabriek in Bangladesh blijken zelfs de duurste merken de slechtste scores te halen. [naar artikel]


2. Zaak-El Kaouakibi uitgesteld tot 20 april, bewindvoerder bevestigt details uit rapport: “Geen doekjes om winden” (30/03/2021 - Het Nieuwsblad)

De ondernemingsrechtbank van Tongeren heeft het dossier rond Open VLD-politica Sihame El Kaouakibi en haar vzw ‘Let’s go Urban’ uitgesteld tot 20 april. Aanleiding is de ziekenhuisopname na een coronabesmetting van één van de advocaten van El Kaouakibi. Op die zitting moet er dan duidelijkheid komen of de voorlopige bewindvoerder Annemie Moens haar opdracht mag verderzetten. [naar artikel]


3. Mulder en Degryse winden er geen doekjes om: “Ja, het EK is mislukt. En ja, ik vrees dat dit onze laatste kans was” (02/07/2021 - Het Laatste Nieuws)

Marc Degryse en Jan Mulder bespraken zonet in ‘Deviltime’ over de zure uitschakeling van de Rode Duivels in de kwartfinale van het EK tegen Italië. De Squadra won verdiend met 1-2 na een zeer moeilijke match voor de Belgen. “We zijn overklast.” [naar artikel]


4. Karine Claassen: ‘Ik heb wel wat van mezelf blootgegeven. En ik moet er geen doekjes om winden: eigenlijk is dit pure traumaverwerking’ (01/01/2022 - De Morgen)

Het leven in kleur op Canvas was dit najaar de beste Belgische reeks ooit over racisme: inzichtrijk en geduldig, genuanceerd en overrompelend. Makkelijk, dat is iets anders. Het maakproces was voor VRT-journaliste Karine Claassen (31) als een kooksessie op Michelin-sterniveau waarvoor ze de biefstuk uit eigen vlees moest snijden. Intussen blikt ze met gemengde gevoelens terug op dat zielsontroerende programma van haar. [naar artikel]


5. Jonathan Holslag: ‘We hoeven er geen doekjes om te winden: het wordt in vele opzichten moeilijker in de toekomst’ (03/04/2022 - De Morgen)

[naar artikel]


6. Het lukt me steeds minder goed om ergens doekjes om te winden (20/08/2022 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Bij FC Barcelona winden ze er niet langer doekjes om: “Wij staan in contact met Lionel Messi omtrent terugkeer” (31/03/2023 - Het Belang van Limburg)

Volgens vicevoorzitter Rafa Yuste staat FC Barcelona in contact met Lionel Messi omtrent een terugkeer van de 35-jarige Argentijnse wereldkampioen naar Nou Camp. “Mooie levensverhalen verdienen een mooi einde”, vertelde Yuste vrijdag aan Spaanse media, om vervolgens toe te geven dat er gesproken wordt. “Natuurlijk staan wij in contact met Messi.” [naar artikel]


8. REACTIES. Rode Duivels winden er geen doekjes om: “Het was dramatisch vandaag” (09/09/2023 - Het Belang van Limburg)

De Rode Duivels staan een stap dichter bij het EK 2024 in Duitsland. Ze wonnen zaterdag hun vierde groepswedstrijd tegen het bescheiden Azerbeidzjan met 0-1 en grepen zo opnieuw de leiding in poule F. Zonder kopzorgen keert de Belgische delegatie wellicht niet naar huis. Het spelniveau tegen de nummer 121 van de wereld was bij momenten erg pover, zo getuigde ook Leandro Trossard na de wedstrijd. [naar artikel]


9. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die voor hen door het vuur gaan” (23/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!