Vaste prik naar het einde van het jaar toe: de kerstreclame van John Lewis en de juiste snaar die de Britse warenhuisketen telkens weer weet te raken. Deze keer speelt een aandoenlijke, maar vooral grappige boxer de hoofdrol. Het schattige filmpje is in een paar uur tijd al bijna 10 miljoen keer bekeken en honderdduizenden keren geliket. [naar artikel]
Ongeveer 75 km ten zuidoosten van Madrid bevindt zich de streng beveiligde gevangenis van Estremera. Het is een ultramodern penitentiair complex... [naar artikel]
Elk jaar is het rond de kerstperiode uitkijken naar de reclame van het Britse warenhuis John Lewis, die steeds een gevoelige snaar weten te raken. Dit jaar staat een sneeuwman centraal. Hij zit gevangen in een sneeuwbol wil Kerstmis vieren met een soortgenoot. De reacties op de YouTube video zijn laaiend, maar het echte spotje van de keten moet eigenlijk nog komen. [naar artikel]
Elk jaar is het rond de kerstperiode uitkijken naar de reclame van het Britse warenhuis John Lewis, die steeds een gevoelige snaar weten te raken. Dit jaar staat een sneeuwman centraal. Hij zit gevangen in een sneeuwbol wil Kerstmis vieren met een soortgenoot. De reacties op de YouTube video zijn laaiend, maar het echte spotje van de keten moet eigenlijk nog komen. [naar artikel]
Naar jaarlijkse gewoonte lanceert de Britse warenhuisketen John Lewis een emotionele kerstreclame die mensen overal ter wereld helemaal week maakt. Deze keer is er ruimte voor een vleugje humor met Buster de Boxer de hoofdrol. Het sportje staat nog geen dag online, maar is wel al bijna 50.000 keer is bekeken. [naar artikel]
Het is een opwindende tijd, de kerstperiode. En ook deze viervoeter wordt helemaal bij van een tv-reclame. Wanneer de hond in beeld de trampoline bestormt, weet het huisdier met zichzelf geen blijf. [naar artikel]
De Duitse supermarktketen Edeka maakt de kerstperiode jaarlijks een reclamespotje dat op het internet gedeeld wordt. De filmpjes zijn altijd [naar artikel]
Sinterklaas is amper langsgeweest of we worden op het internet al om de oren geslagen met kerstreclames. Maar deze Poolse reclame, die op amper één week tijd al meer dan 200.000 keer bekeken werd, brengt een wel heel vertederende boodschap. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.