De stiptheid van de treinen is in februari gedaald in vergelijking met het jaar daarvoor. Dat blijkt uit de gezamenlijke stiptheidscijfers die Infrabel en NMBS vandaag bekendmaakten. In februari vorig jaar reed 89 procent (zonder neutralisatie) van de treinen stipt, wat betekent dan ze met minder dan 6 minuten vertraging in hun eindstation aankwamen. Vorige […] Het bericht Stiptheid treinen in februari gedaald verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
In januari dit jaar reed 88,6 procent van de treinen op tijd of met een vertraging van minder dan 6 minuten. Dat is minder stipt dan in januari... [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar opnieuw onder de 90 procent gedaald. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Over heel 2016 reed 89,2 procent van de treinen op tijd of een vertraging van minder dan zes minuten. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is in januari verbeterd in vergelijking met een jaar eerder. Dat blijkt uit de stiptheidscijfers van spoorwegnetbeheerder Infrabel. 92,2 procent van de treinen reed stipt of met een vertraging van maximaal 6 minuten, tegenover 90,5 procent in januari 2018. De stiptheid lag aanzienlijk hoger in de weekends (96,21 procent) dan […] Het bericht Stiptheid van treinen is verbeterd in januari verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar opnieuw onder de 90 procent gedaald. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Over heel 2016 reed 89,2 procent van de treinen op tijd of een vertraging van minder dan zes minuten. In 2015 was dat nog bijna 91 procent. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen heeft in januari nog geen teken gegeven van verbetering, nadat ze over heel het jaar 2023 op het laagste niveau in vijf jaar was beland. Er werden in januari ook meer dan 6.000 treinen afgeschaft, het hoogste aantal in minstens vier jaar. Dat blijkt uit cijfers op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen heeft in januari nog geen teken gegeven van verbetering, nadat ze over heel het jaar 2023 op het laagste niveau in vijf jaar was beland. Er werden in januari ook meer dan 6.000 treinen afgeschaft, het hoogste aantal in minstens vier jaar. Dat blijkt uit cijfers op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar opnieuw onder de 90 procent gedaald. Dat blijkt uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel en [naar artikel]
Een supercomputer van 21 miljoen euro, speciale managers en nieuwe software. Het haalt voorlopig niet veel uit voor de stiptheid van de treinen. Voor de periode januari-mei is die gedaald van 90,3 naar 89,7 procent, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Minister van Mobiliteit François Bellot (MR) eist in een nieuwe brief een actieplan om de stiptheid dringend op te krikken. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen lag in februari opnieuw lager dan een jaar eerder. Als de afgeschafte treinen meegerekend worden, bedroeg de stiptheid 82,4 procent. Dat betekent dat meer dan een op de zes treinen met minstens zes minuten vertraging reed of afgeschaft werd. [naar artikel]
De stiptheid van de binnenlandse reizigerstreinen is er vorig jaar licht op achteruit gegaan in vergelijking met 2020. Gemiddeld reed 92,6 procent van de treinen in 2021 op tijd, of met een vertraging van maximaal zes minuten. Een jaar eerder was dat nog 93,6 procent. Het aantal afgeschafte treinen is wel fors toegenomen. Dat blijkt donderdag uit cijfers op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar. Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, een record. Dat blijkt vrijdag uit cijfers op de opendatawebsite van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is in november gezakt naar een dieptepunt. Slechts 82 procent van de treinen kwam aan met maximaal 6 minuten vertraging, zo blijkt dinsdag uit gegevens van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Dat is het zwakste resultaat sinds november 2014. [naar artikel]
89,2% van de treinen reed vorig jaar op tijd of met een vertraging van minder dan zes minuten [naar artikel]
De stiptheid van de treinen op het Belgische spoornet schommelt al het hele jaar rond de 90 procent. In mei en juni werd die grens net niet gehaald, maar de stiptheid blijft wel steevast hoger liggen dan een jaar geleden. Dat blijkt vandaag uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel. Tijdens de maand juni reed 89 procent […] Het bericht Stiptheid treinen opnieuw onder 90 procent verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
“Er is sinds oktober een verbetering van de stiptheid merkbaar.” Dat zeggen spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS bij de bekendmaking van de stiptheidscijfers voor januari. Voor de vierde maand op rij lag het stiptheidspercentage hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder. In januari reed 90 procent van de de binnenlandse treinen “stipt”. Dat wil […] Het bericht Stiptheid treinen lijkt op goede weg verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Een supercomputer van 21 miljoen euro, speciale managers en nieuwe software. Het haalt voorlopig niet veel uit voor de stiptheid van de treinen. Voor de periode januari-mei is die gedaald van 90,3 naar 89,7%, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Minister van Mobiliteit François Bellot (MR) eist een actieplan om de stiptheid dringend op te krikken. [naar artikel]
Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. De stiptheid van de treinen bedroeg vorig jaar 89,2 procent. Een jaar eerder was dat nog 92,6 procent, en twee jaar geleden 93,6 procent. Met andere woorden: meer dan één trein op de tien rijdt met een vertraging van minstens zes minuten. Treinen die met minder dan zes […] The post Stiptheid treinen ging achteruit in 2022 appeared first on Knack. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.