Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Er wordt nog maar eens een megaproject aangekondigd in onze Belgische mediawereld. Ze lijden immers zwaar onder de Amerikaanse grote jongens, zeggen ze. Bedrijven als Facebook en Google weten uiteraard bijzonder veel over ons, gebruikers. Bijna elk van ons komt op de één of andere manier in aanraking met deze twee hoofdrolspelers. [naar artikel]
17:49 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf begin volgend jaar bij minstens een deel van de Belgische commerciële zenders gepersonaliseerde reclamespotjes te slikken. [naar artikel]
12:06 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf het eerste kwartaal van volgend jaar gerichte tv-spotjes te zien op de zenders van de RTBF. [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS België gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de commerciële zenders Vier, Vijf en Zes, donderdag aangekondigd tijdens de voorstelling van de programmatie van 2020. [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]
Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.