Vlaanderen voert de nieuwe Europese uitstoottest WLTP niet in 2020, maar pas in 2021 in. Vanaf dan zullen de autobelastingen voor vervuilende... [naar artikel]
Vlaanderen voert de nieuwe Europese uitstoottest WLTP niet in 2020, maar pas in 2021 in. Vanaf dan zullen de autobelastingen voor vervuilende... [naar artikel]
Vlaanderen voert de nieuwe Europese uitstoottest WLTP niet in 2020, maar pas in 2021 in. Vanaf dan zullen de autobelastingen voor vervuilende auto’s fors stijgen, schrijft De Tijd vrijdag. [naar artikel]
Vlaanderen voert de nieuwe Europese uitstoottest WLTP niet in 2020, maar pas in 2021 in. Vanaf dan zullen de autobelastingen voor vervuilende auto’s fors stijgen, schrijft De Tijd. Vlamingen die een auto met een hoge CO2-uitstoot kopen, betalen vanaf 2021 een pak meer belastingen. De Vlaamse regering wil vanaf dat jaar de nieuwe Europese uitstoottest […] Het bericht Vlaanderen belast vuile auto’s meer vanaf 2021 verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
In het Staatsblad is onlangs een koninklijk besluit gepubliceerd dat voorziet in een bedrijfsvoorheffing van 10 procent voor de sector van de [naar artikel]
15:02 Vanaf 1 maart geldt een bedrijfsvoorheffing van 10 procent voor inkomsten uit de deeleconomie. Erkende platformen zullen de belasting vanzelf inhouden aan de basis. [naar artikel]
14:49 Europese invoerheffingen op Amerikaanse producten komen een stapje dichterbij. [naar artikel]
Vanaf volgend jaar gaat Vlaanderen auto’s anders belasten. Er wordt dan gebruik gemaakt van de nieuwe CO2-meting volgens de zogenaamde WLTP-cyclus. Sommige wagens zullen zwaarder worden belast, andere weer lichter. De vrijstellingen voor plug-in hybrides en cng-wagens verdwijnen. Dat maakte Vlaams minister van Financiën Matthias Diependaele vrijdag bekend. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.