De federale Ombudsdienst voor Energie heeft vorig jaar 7.055 klachten ontvangen. Dat zijn er 5 procent meer dan in 2018, en het hoogste aantal... [naar artikel]
De federale Ombudsdienst voor Energie heeft vorig jaar 7.055 klachten ontvangen. Dat zijn er 5 procent meer dan in 2018 en het hoogste aantal sinds 2012. Vooral de verkooppraktijken leidden tot steeds meer klachten. [naar artikel]
Waarom koop je makkelijker een jas die 99 euro kost dan een van 94 euro? Of waarom geef je wel geld uit voor die ene dure merkhandtas en niet voor... [naar artikel]
De federale Ombudsdienst voor Energie heeft in 2017 in totaal 5.797 klachten ontvangen. Dat is 5 procent meer dan in 2016, en op twee jaar tijd bedraagt de stijging zelfs al 37 procent. De meeste klachten gaan nog altijd over facturen, maar er zijn ook meer en meer klachten over dubieuze verkooppraktijken. [naar artikel]
De klachten over verkooppraktijken van energieleveranciers stijgen sterk, stelt de energieombudsman vast. Ook de telefonische verkoop is terug. Dat... [naar artikel]
De klachten over verkooppraktijken van energieleveranciers stijgen sterk, stelt de energieombudsman vast. Ook de telefonische verkoop is terug. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.