Het Belgische ijsmerk Ola richt zijn advertenties niet meer op jonge kinderen. Voor zijn reclame gaat het nu uit van kinderen vanaf 12 jaar. De beslissing is onderdeel van een breder plan van moedergroep Unilever. De consumentenmiddelengigant zet geen sterren en influencers meer in om zijn producten aan te prijzen op sociale media. Ook worden […] The post IJsjesmerk Ola richt reclame niet meer op jonge kinderen appeared first on Business AM. [naar artikel]
Cornetto, Calippo … misschien zitten deze ijsjes in jouw vriesvak? Binnenkort kun je ze ook tegenkomen in je kledingkast want de Spaanse keten Zara en ijsjesfabrikant Ola brengen samen een collectie uit. [naar artikel]
Bekende personen die uitpakken met een eigen bier of schoonheidsproducten zijn niet meer op één hand te tellen. Maar de Amerikaanse muzieklegende Cher (77) kiest voor een ander opmerkelijk product. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]
Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]
Ze voert met een kleinschalig en drempelverlagend project de strijd tegen obesitas bij kinderen en jongeren op. Tegelijk beseft kinderarts Lieve De Lille dat er méér nodig is. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.