Het Belgische leger opent vandaag een pop-upstore in Wijnegem Shopping Center. Defensie is specifiek op zoek naar extra vrouwen. "Amper negen procent van onze personeelsleden zijn vrouwen en dat moet beter", zegt commandant Johan Coenen op Radio 2 Antwerpen. [naar artikel]
Defensie rekruteert dit jaar maar liefst 2.500 actieve militairen, en dat voor zo’n honderd verschillende functieprofielen. Om een breder publiek te bereiken herhaalt Defensie vanaf vandaag zijn pop-up rekruteringscampagne in het Wijnegem Shopping Center. Opnieuw hoopt men zo de drempels naar het inwinnen van informatie over een job bij het leger te verlagen, niet in het minst voor vrouwen. Want momenteel bedraagt het percentage vrouwelijke militairen amper 9%. [naar artikel]
Het Belgische leger opent vanaf vandaag een pop-upwinkel in Wijnegem shopping center, met de bedoeling om daar nieuwe kandidaten te rekruteren. De komende vijf jaar gaan 10.000 mensen bij Defensie met pensioen, er zijn dus veel inspanningen nodig om genoeg nieuwe mensen te vinden. "We willen aanwezig zijn op plaatsen waar je ons niet zou verwachten", vertelt luitenant-kolonel Sandra Bertocchi in "De wereld vandaag" op Radio 1. Het leger wil vooral vrouwen aantrekken, want die zijn nog sterk in de minderheid. [naar artikel]
Defensie opent haar deuren met een pop-up store in het shopping center van Wijnegem “Shop Eat Enjoy”. Met deze rekruteringscampagne wil Defensie vooral meer jongeren aanspreken. De campagne loopt van maandag 13 februari tot zaterdag 11 maart. [naar artikel]
Defensie heeft een oefening gehouden in het Wijnegem Shopping Center, na sluitingstijd. Bataljon 3 Parachutisten uit Tielen kreeg een scenario voorgeschoteld waarbij een vijandelijk logistiek centrum was opgericht in het winkelcentrum. In totaal namen 80 mensen deel aan de oefening. Vanochtend gaat er nog een oefening door in Kinepolis, in Antwerpen. [naar artikel]
Tussen het passen van een jurk en het scoren van een blouse even informeren voor een job bij het leger? Defensie hoopt dat het werkt. Met een pop-upstore in Wijnegem Shopping Center willen ze vrouwen en jongeren rekruteren. [naar artikel]
Defensie heeft maandag pop-upstores geopend in de shoppingcentra van Wijnegem en Luik (Médiacité) om nieuwe rekruten te vinden. Het is de eerste keer dat het Belgische leger rekruteert vanuit een pop-upstore. [naar artikel]
Omdat er dit jaar tweeduizend militairen met pensioen gaan – dat mag in het leger al vanaf 56 jaar – is de personeelsdienst van defensie bezig met een rekruteringscampagne om 2.035 manschappen aan te werven, vooral technici en eh … vrouwen. Die vrouwelijke manschappen hoopt het leger te vinden in het Wijnegem Shopping Center, waar 35% van de bezoekers tot het doelpubliek behoort. [naar artikel]
De man cave in het shoppingcenter van Wijnegem was gisteren een hit op onze website en druk besproken op de sociale media. The Hub zelf werd vooral besnuffeld, nog niet overrompeld. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.