In navolging van de open brief van Wouter Torfs en de grote Belgische modebedrijven, hebben nu ook zestien kleinere modemerken in ons land zich verenigd. Ze hopen dat de consument hen de komende weken niet vergeet. “Nog meer dan de grote ketens, hebben wij onze fysieke winkels nodig om ons verhaal te kunnen brengen. Maar die zijn nu gesloten.” [naar artikel]
De coronacrisis maakt het moeilijk om naar de toekomst te kijken en ook jonge Belgische ontwerpers zijn bezorgd. In een open brief beschrijven ze hun onzekerheden. “Net op het moment dat de lente u verleidt om verliefd te worden op een zwierige jurk, sluiten wij noodgedwongen onze winkels vol nieuwe spullen”, staat er te lezen. Belgische federaties roepen op om lokaal te shoppen. [naar artikel]
Door de lockdown zijn we ons er des te meer van bewust hoe belangrijk het is om kleinere ondernemers te steunen. En dat heeft ook Asos helemaal... [naar artikel]
Het ziet ernaar uit dat de coronacrisis op sommige vlakken ook positieve gevolgen heeft. Zo lijken de consumenten opnieuw de lokale handelaars te ontdekken, of toch tenminste de handelszaken die vooral online actief blijven. De meeste Limburgse gemeentebesturen stimuleren hen daarbij. [naar artikel]
De invloed van de coronapandemie op de online uitgaven van de Belg was tijdens de eerste helft van dit jaar... The post BeCommerce: Coronacrisis drijft ook Belgische consument naar online handel appeared first on Business AM. [naar artikel]
Het Spaanse Zara is het populairste merk in Europa. Dat blijkt uit een onderzoek van online marktplaats Sqetch, waarbij gekeken werd naar zoekopdrachten in Google. De Zweedse modeketen H&M staat op de tweede plaats in de Europese ranglijst. [naar artikel]
Vier grote modemerken gaan niet deelnemen aan de grote top over de textielsector die zaterdag begint in het Aziatische land Bangladesh, één van de grootste producenten van kleding ter wereld. H&M, C&A, Tchibo en Inditex, het moederbedrijf van het Spaanse merk Zara. Ze doen dat uit protest tegen de onderdrukking van arbeidersprotest in de textielsector in Bangladesh. [naar artikel]
Modemerken en -ontwerpers die samenwerken, dat betekent dat je als klant twee vliegen in één klap kunt slaan. Een overzicht van de leukste collabs van het voorjaar. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.