Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Nieuwe campagne moet tunnelreflex aanleren

06/07/2020 - 07:51
"Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de campagne is het aanleren van een tunnelreflex: wanneer je in een tunnel rijdt, moet je onmiddellijk meer afstand houden van je voorligger."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Nieuwe campagne moet tunnelreflex aanleren: “Afstand houden van elkaar is essentieel” (06/07/2020 - Het Laatste Nieuws)

Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]


2. Nieuwe campagne moet tunnelreflex aanleren: “Essentieel om voldoende afstand te houden” (06/07/2020 - Het Laatste Nieuws)

Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]


3. Nieuwe campagne Agentschap Wegen en Verkeer: "tunnelreflex voor meer veiligheid" (06/07/2020 - VRT NWS)

Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te vragen voorzichtig te zijn in tunnels. Het wil de weggebruiker een 'tunnelreflex' aankweken en voldoende afstand te houden in tunnels. Elk jaar gebeuren er in de zes belangrijkste Vlaamse tunnels bijna 400 ongevallen en incidenten. Dat gaat van ladingverlies tot zware botsingen. [naar artikel]


4. De ‘tunnelreflex’-miskleun: de campagne waar kop noch staart aan te krijgen is (23/07/2020 - Gazet van Antwerpen)

Weet u wat een tunnelreflex is? Geeft niet, u bent niet de enige die de boodschap op de affiches langs snelwegen niet snapt. “De feedback die we krijgen, is inderdaad niet zo positief. Onze volgende campagne gaan we dan ook eerst aan een testpanel voorleggen, om te zien of de boodschap die we willen brengen voor iedereen duidelijk is”, zegt Veva Daniels van het Agentschap Wegen en Verkeer. [naar artikel]


5. Campagne Wegen & Verkeer valt in dovemansoren: ‘Deze affiche alleen werkt duidelijk niet’ (23/07/2020 - De Morgen)

‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]


6. Nieuwe campagne moet Belg aanzetten om ‘verantwoordelijk’ te genieten van versoepelingen (04/06/2021 - Het Laatste Nieuws)

“Geniet met maatregelen”, zo kopt de nieuwe campagne van de Vlaamse overheid die vanaf 9 juni van start gaat. De campagne moet burgers erop wijzen dat we opnieuw mogen genieten van onze nieuwe vrijheden, maar dat we nog steeds voorzichtig moeten zijn om het coronavirus geen kans te geven. “We doen een beroep op het gezond verstand van de burger”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]


7. Nieuwe campagne moet Vlaming aanzetten om ‘verantwoordelijk’ te genieten van versoepelingen (04/06/2021 - Het Laatste Nieuws)

“Geniet met maatregelen”, zo kopt de nieuwe campagne van de Vlaamse overheid die vanaf 9 juni van start gaat. De campagne moet burgers erop wijzen dat we opnieuw mogen genieten van onze nieuwe vrijheden, maar dat we nog steeds voorzichtig moeten zijn om het coronavirus geen kans te geven. “We doen een beroep op het gezond verstand van de burger”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]


8. ING moet campagne voor nieuwe termijnrekening al stopzetten (07/11/2023 - De Tijd)

16:31 ING België moet de campagne voor haar nieuwe termijnrekeningen al na enkele dagen intrekken na klachten van de financiële waakhond. Die vindt dat de reclame van de bank niet aan alle wettelijke verpli... [naar artikel]


9. Pizza bestellen, comments plaatsen en autorijden: hoe we al jaren AI trainen zonder het zelf te beseffen (29/04/2023 - Het Laatste Nieuws)

Artificiële intelligentie ontstaat niet zomaar, je moet het net als een kind iets aanleren. Zo heb je AI die goed is in het herkennen van gezichten. Of AI die kan autorijden. Dat ‘aanleren' kost best veel tijd en energie. Maar wist je dat elk van ons de grote techbedrijven daar al jaren bij helpt? Onze techexpert Kenneth Dée legt uit hoe dat werkt. [naar artikel]


10. ‘Deze affiche alleen werkt duidelijk niet’ (23/07/2020 - De Morgen)

‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]


11. Nieuwe campagne moet gebruik slaap- en kalmeerpillen naar beneden halen (04/11/2017 - VRT NWS)

Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) lanceert in januari een nieuwe campagne die ervoor moet zorgen dat we met zijn allen minder slaap- en kalmeermiddelen slikken. Belgen zijn in Euorpa bij de grootste verbruikers van die pillen. [naar artikel]


12. De boodschap die niemand begrijpt: Wegen en Verkeer grijpt in nadat campagne onder vuur komt te liggen (22/07/2020 - Het Nieuwsblad)

Weet u wat een tunnelreflex is? Geeft niet, u bent niet de enige die de boodschap op de affiches langs snelwegen niet snapt. Wegen en Verkeer grijpt daarom in voor volgende campagnes. “De feedback die we krijgen is inderdaad niet zo positief.” [naar artikel]


13. Nieuwe campagne moet zorgen voor rijk der vrijheid zonder soa’s (22/06/2021 - De Morgen)

In de jaren voor de coronacrisis nam het aantal vastgestelde seksueel overdraagbare aandoeningen in België flink toe. Een nieuwe campagne van expertisecentrum Sensoa moet ervoor zorgen dat die cijfers na het einde van de afstandsmaatregelen niet opnieuw stijgen. ‘Soatests kunnen veel leed voorkomen.’ [naar artikel]


14. ‘Deze affiche alleen werkt duidelijk niet’: bestuurders snappen verkeerscampagne niet (23/07/2020 - De Morgen)

‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]


15. Child Focus lanceert opvallende nieuwe campagne tegen kinderporno (17/11/2017 - Het Belang van Limburg)

Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]


16. Van geen ellebogen naar geen smartphone op tafel: waarom we onze kinderen opnieuw etiquette moeten aanleren (14/12/2017 - Het Laatste Nieuws)

Etiquette aanleren aan kinderen oubollig en voorbijgestreefd? Niet als je het aan Brigitte Balfoort en Valerie Van Dycke vraagt.... [naar artikel]


17. Voetbalbond lanceert nieuwe campagne: #REDTOGETHER moet Duivels steunen en fans samenbrengen (16/02/2018 - Het Laatste Nieuws)

De Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft een nieuwe campagne gelanceerd. Met #REDTOGETHER wil de KBVB de verenigende kracht van voetbal benadrukken. [naar artikel]


18. Nieuwe campagne waarschuwt: “Jonge sporters moeten beter beschermd worden tegen de zon” (08/06/2019 - Het Nieuwsblad)

Een nieuwe campagne tijdens de zomermaanden moet sportende kinderen en hun ouders bewust maken van de gevaren van de zon. Want wie als kind verbrandt, heeft voor de rest van zijn leven een verhoogd risico op huidkanker. [naar artikel]


19. Heineken gaat politieke tour op met nieuwe campagne (29/04/2017 - Het Laatste Nieuws)

Geen feestgedruis, luide muziek of schaarsgeklede jongedames in de nieuwe campagne van Heineken. Het biermerk besloot om met de campagne [naar artikel]


20. Nieuwe campagne moet toerisme in Wallonië stimuleren (29/05/2020 - Het Belang van Limburg)

Met een nieuwe campagne ‘Changer d’air’ in het Frans en ‘Ruimte voor verademing’ in het Nederlands, hoopt de Waalse toeristische sector mensen warm te maken om komende zomer uitstapjes te maken in Wallonië. [naar artikel]


21. Zet je gsm in ‘automodus’: nieuwe campagne roept op smartphone onderweg links te laten liggen (08/10/2018 - Het Nieuwsblad)

De Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) heeft een campagne opgestart die automobilisten ervan moet overtuigen om de smartphone niet te gebruiken achter het stuur. In de maandag gelanceerde Beloofd!-campagne krijgen de autobestuurders tips om hun gsm tijdens het rijden in ‘automodus’ te zetten. [naar artikel]


22. Nieuwe campagne van Vlaamse overheid moet grondeigenaars warm maken voor bebossing (31/01/2022 - VRT NWS)

Een nieuwe campagne van de Vlaamse overheid wil grondeigenaars warm maken om hun terrein te bebossen. Dat moet Vlaanderen helpen om zijn ambitie waar te maken om tegen eind 2024 vierduizend hectare extra bos aan te leggen. [naar artikel]


23. Reclamewaakhond verbiedt 'sugardaddy'-campagne (03/10/2017 - Het Laatste Nieuws)

De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) heeft zopas beslist dat de Rich Meet Beautiful-campagne moet stopgezet worden. De campagne... [naar artikel]


24. Nieuwe campagne waarschuwt tieners voor online oplichting (15/12/2021 - Het Belang van Limburg)

Jongeren zijn een doelwit bij uitstek voor online oplichting. Een nieuwe campagne moet hen sensibiliseren. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!