Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]
Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]
Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te vragen voorzichtig te zijn in tunnels. Het wil de weggebruiker een 'tunnelreflex' aankweken en voldoende afstand te houden in tunnels. Elk jaar gebeuren er in de zes belangrijkste Vlaamse tunnels bijna 400 ongevallen en incidenten. Dat gaat van ladingverlies tot zware botsingen. [naar artikel]
Weet u wat een tunnelreflex is? Geeft niet, u bent niet de enige die de boodschap op de affiches langs snelwegen niet snapt. “De feedback die we krijgen, is inderdaad niet zo positief. Onze volgende campagne gaan we dan ook eerst aan een testpanel voorleggen, om te zien of de boodschap die we willen brengen voor iedereen duidelijk is”, zegt Veva Daniels van het Agentschap Wegen en Verkeer. [naar artikel]
‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]
“Geniet met maatregelen”, zo kopt de nieuwe campagne van de Vlaamse overheid die vanaf 9 juni van start gaat. De campagne moet burgers erop wijzen dat we opnieuw mogen genieten van onze nieuwe vrijheden, maar dat we nog steeds voorzichtig moeten zijn om het coronavirus geen kans te geven. “We doen een beroep op het gezond verstand van de burger”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]
“Geniet met maatregelen”, zo kopt de nieuwe campagne van de Vlaamse overheid die vanaf 9 juni van start gaat. De campagne moet burgers erop wijzen dat we opnieuw mogen genieten van onze nieuwe vrijheden, maar dat we nog steeds voorzichtig moeten zijn om het coronavirus geen kans te geven. “We doen een beroep op het gezond verstand van de burger”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]
16:31 ING België moet de campagne voor haar nieuwe termijnrekeningen al na enkele dagen intrekken na klachten van de financiële waakhond. Die vindt dat de reclame van de bank niet aan alle wettelijke verpli... [naar artikel]
Artificiële intelligentie ontstaat niet zomaar, je moet het net als een kind iets aanleren. Zo heb je AI die goed is in het herkennen van gezichten. Of AI die kan autorijden. Dat ‘aanleren' kost best veel tijd en energie. Maar wist je dat elk van ons de grote techbedrijven daar al jaren bij helpt? Onze techexpert Kenneth Dée legt uit hoe dat werkt. [naar artikel]
‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]
Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) lanceert in januari een nieuwe campagne die ervoor moet zorgen dat we met zijn allen minder slaap- en kalmeermiddelen slikken. Belgen zijn in Euorpa bij de grootste verbruikers van die pillen. [naar artikel]
Weet u wat een tunnelreflex is? Geeft niet, u bent niet de enige die de boodschap op de affiches langs snelwegen niet snapt. Wegen en Verkeer grijpt daarom in voor volgende campagnes. “De feedback die we krijgen is inderdaad niet zo positief.” [naar artikel]
In de jaren voor de coronacrisis nam het aantal vastgestelde seksueel overdraagbare aandoeningen in België flink toe. Een nieuwe campagne van expertisecentrum Sensoa moet ervoor zorgen dat die cijfers na het einde van de afstandsmaatregelen niet opnieuw stijgen. ‘Soatests kunnen veel leed voorkomen.’ [naar artikel]
‘Tunnelreflex’, met daarbij een grote pijl en twee vrachtwagens. Een campagne van het Agentschap Wegen en Verkeer wil ons leren afstand te houden van voorliggers, alleen snappen velen de boodschap niet. ‘De affiche alleen, die werkt duidelijk niet’, zegt woordvoerder Veva Daniels. [naar artikel]
Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]
Etiquette aanleren aan kinderen oubollig en voorbijgestreefd? Niet als je het aan Brigitte Balfoort en Valerie Van Dycke vraagt.... [naar artikel]
De Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft een nieuwe campagne gelanceerd. Met #REDTOGETHER wil de KBVB de verenigende kracht van voetbal benadrukken. [naar artikel]
Een nieuwe campagne tijdens de zomermaanden moet sportende kinderen en hun ouders bewust maken van de gevaren van de zon. Want wie als kind verbrandt, heeft voor de rest van zijn leven een verhoogd risico op huidkanker. [naar artikel]
Geen feestgedruis, luide muziek of schaarsgeklede jongedames in de nieuwe campagne van Heineken. Het biermerk besloot om met de campagne [naar artikel]
Met een nieuwe campagne ‘Changer d’air’ in het Frans en ‘Ruimte voor verademing’ in het Nederlands, hoopt de Waalse toeristische sector mensen warm te maken om komende zomer uitstapjes te maken in Wallonië. [naar artikel]
De Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) heeft een campagne opgestart die automobilisten ervan moet overtuigen om de smartphone niet te gebruiken achter het stuur. In de maandag gelanceerde Beloofd!-campagne krijgen de autobestuurders tips om hun gsm tijdens het rijden in ‘automodus’ te zetten. [naar artikel]
Een nieuwe campagne van de Vlaamse overheid wil grondeigenaars warm maken om hun terrein te bebossen. Dat moet Vlaanderen helpen om zijn ambitie waar te maken om tegen eind 2024 vierduizend hectare extra bos aan te leggen. [naar artikel]
De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) heeft zopas beslist dat de Rich Meet Beautiful-campagne moet stopgezet worden. De campagne... [naar artikel]
Jongeren zijn een doelwit bij uitstek voor online oplichting. Een nieuwe campagne moet hen sensibiliseren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.