Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

CD&V wil wachttijd bij helpdesk telecomoperatoren beperken tot 2,5 minuten

16/08/2020 - 13:34
"CD&V kondigt zondag enkele maatregelen aan om telecomoperatoren ‘klantvriendelijker te maken’. Zo moet de wachttijd bij de helpdesk beperkt worden... The post CD&V wil wachttijd bij helpdesk telecomoperatoren beperken tot 2,5 minuten appeared first on Business AM."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. CD&V wil dat telecomoperatoren nummers blokkeren op vraag van klant (16/08/2020 - Het Nieuwsblad)

CD&V-Kamerlid Leen Dierick wil telecomoperatoren klantvriendelijker maken. Zo wil ze dat alle operatoren het mogelijk maken dat klanten nummers laten blokkeren waarvan ze geen oproepen meer willen krijgen. Ook wil ze een maximale wachttijd bij de telefonische klantendienst van 2,5 minuten wettelijk verankeren. [naar artikel]


2. Helpdesk snelste telecomoperator antwoordt binnen acht seconden (13/10/2016 - Express)

Op de helpdesk van telecomoperator Scarlet moet de consument gemiddeld 129 seconden geduld oefenen vooraleer hij een contactpersoon aan de lijn krijgt. Daarmee heeft Scarlet de traagste helpdesk van de Belgische telecomsector. Dat staat in de kwaliteitsbarometer van het Belgische Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie (BIPT). Ook bij SFR, Base en VOO moet met meer […] The post Helpdesk snelste telecomoperator antwoordt binnen acht seconden appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


3. Wachttijd van 15 minuten wordt afgeschaft bij alcoholcontroles (31/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

Alcoholcontroles in het verkeer zullen binnenkort sneller en efficiënter uitgevoerd worden. Vicepremier en minister van Mobiliteit Georges Gilkinet (Ecolo) heeft de gewesten voorgesteld de bestaande procedure van de ademtest aan te passen. De mogelijkheid om een wachttijd van 15 minuten aan te vragen wordt afgeschaft en het minimumvolume aan uitgeademde lucht wordt verlaagd. [naar artikel]


4. Charter over wachttijd bij klantendiensten werpt zijn vruchten af (06/12/2016 - De Redactie)

Zes jaar geleden lanceerde het Radio 1-programma "Peeters en Pichal" het charter "Neem ns op" om bedrijven aan te sporen om de wachttijd aan de telefoon te beperken. 21 instanties ondertekenden het charter, en houden zich daar zes jaar na datum nog behoorlijk aan. [naar artikel]


5. Vlaanderen lanceert ‘Brexit Helpdesk' (16/11/2018 - De Tijd)

12:22 De Vlaamse regering roept een 'helpdesk' in het leven om bedrijven te ondersteunen die handel drijven met het Verenigd Koninkrijk. [naar artikel]


6. Zes dagen wachttijd voor een abortus: wat doet dat met een vrouw? (20/03/2021 - Knack)

De abortuswet staat sinds kort weer op de politieke agenda, en een van de discussiepunten is de zes dagen wachttijd tussen de aanvraag en de ingreep. Wat vinden ervaringsdeskundigen van die verplichte wachttijd? [naar artikel]


7. Wachttijd na vervallen voorlopig rijbewijs valt weg (24/12/2016 - De Tijd)

11:27 Vlaams minister van Verkeer Ben Weyts en zijn federale tegenhanger François Bellot hebben een akkoord bereikt over de verplichte wachttijd voor voorlopige rijbewijzen. Die verplichte wachttijd verdwij... [naar artikel]


8. 'Wachttijd adoptie gemiddeld vier jaar, geen acht' (12/04/2019 - De Morgen)

'De wachttijd voor een adoptie is gemiddeld 45 maanden tot 4 jaar', zegt Leen Dubois, woordvoerder van Kind en Gezin. Geen acht tot tien jaar, zoals de Vlaamse centra die ouders voorbereiden enkele maanden geleden verkondigden. Het nieuwe decreet dat de instroom van kandidaat-adoptieouders moet beperken, wordt vandaag gestemd. [naar artikel]


9. Nederlandse telecomoperatoren KPN en T-Mobile stappen over op 5G (28/07/2020 - Express)

De Nederlandse telecomoperatoren KPN en T-Mobile zetten dinsdag hun vernieuwde mobiele netwerk met 5G-technologie aan. Nederlanders die klant zijn bij... The post Nederlandse telecomoperatoren KPN en T-Mobile stappen over op 5G appeared first on Business AM. [naar artikel]


10. Frederick Vereecken uit Gent is uitgeroepen tot allereerste ‘Held van de Helpdesk’ (18/03/2021 - Het Laatste Nieuws)

Frederick Vereecken uit Gent is uitgeroepen tot de allereerste ‘Held van de Helpdesk’. Een nieuwe award om helpdeskmedewerkers in de bloemetjes te zetten. Ze krijgen vaak gefrustreerde klanten aan de lijn. Zeker tijdens corona, met heel wat telewerkers. De druk is dus groot. Maar een echte ‘Held van de Helpdesk’ blijft altijd vriendelijk. [naar artikel]


11. Nieuw actieplan voor wachttijd van maximaal half uur bij autokeuring (01/06/2023 - Het Laatste Nieuws)

Op vraag van Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters heeft GOCA Vlaanderen donderdag een actieplan voorgesteld tegen de lange wachttijden bij de keuringscentra. Dat gebeurde in de commissie Mobiliteit en Openbare Werken. Met het plan hoopt de sectorfederatie wachttijden te beperken tot maximaal tien minuten bij een afspraak en een half uur voor vrije aanbieding. [naar artikel]


12. Lydia Peeters maakt komaf met 15 minuten wachttijd voor taxi's (29/05/2020 - Het Laatste Nieuws)

De Vlaamse regering schrapt de regel dat er minstens 15 minuten moet gewacht worden op een bestelde taxi. Dat meldt Vlaams minister van Mobiliteit... [naar artikel]


13. Opgelet: oplichters doen zich voor als helpdesk en laten jou naar hen bellen (en plunderen dan je bankrekening) (09/05/2019 - Het Nieuwsblad)

Zoek je online het nummer van de helpdesk of klantenservice van Google, dan krijg je +32-35003612 als resultaat. De helpdesk van Outlook, idem. Net als Yahoo, Hotmail, Gmail, Norton, Asus… In geen van de gevallen is dat correct. “Bel nooit naar dat nummer”, waarschuwt bankenfederatie Febelfin en het Centrum voor Cybersecurity België. “Want voor je het weet hebben oplichters je bankrekening geplunderd.” [naar artikel]


14. Verplichte wachttijd voorlopig rijbewijs verdwijnt (24/12/2016 - Het Belang van Limburg)

Vlaams minister van Verkeer Ben Weyts en zijn federale tegenhanger François Bellot hebben een akkoord bereikt over de verplichte wachttijd voor voorlopige rijbewijzen. Die verplichte wachttijd verdwijnt binnenkort. Dat zegt Weyts zaterdagochtend. [naar artikel]


15. ‘Een gamechanger voor de telecomoperatoren’ (13/10/2023 - De Tijd)

12:40 Dat de Belgische telecomoperatoren van waakhond BIPT de mogelijkheid krijgen om kostenbesparende samenwerkingen aan te gaan bij de aanleg van glasvezelnetwerken, valt bij beleggers in goede aarde. [naar artikel]


16. Het telefoonnummer van deze “helpdesk” vind je overal op internet terug, maar toch mag je het nooit bellen (09/05/2019 - Het Laatste Nieuws)

De helpdesk van Google, Microsoft of Facebook nodig? Denk dan twee keer na voor je het nummer belt dat je op het internet vindt. Febelfin en het... [naar artikel]


17. IT-helpdesk voor Genkse leerlingen (26/04/2020 - Het Belang van Limburg)

AducaThor, dat vanuit de T2-campus in het Thor Park scholen helpt innoveren, organiseert nu ook een IT-helpdesk voor leerlingen van Genk. Dat maakte het stadsbestuur zondag bekend. [naar artikel]


18. Binnenkort drie maanden verplichte wachttijd voor een maagverkleining (16/08/2023 - VRT NWS)

Het RIZIV, de instelling die de ziekteverzekering in ons land beheert, heeft beslist dat wie een maagverkleining wil, voortaan een wachttijd van drie maanden moet doorlopen. Het nieuws staat in De Tijd en is ons bevestigd. De bedoeling is dat de patiënt tijdens die wachttijd geïnformeerd wordt over de impact en de risico's van de operatie. [naar artikel]


19. Door telecomoperatoren te vergelijken, kunt u jaarlijks tot 405 euro besparen (25/11/2020 - Express)

Een tariefstudie van het BIPT, de toezichthouder van de telecomsector, toont aan dat wie telecomoperatoren vergelijkt honderden euro’s kan besparen.... The post Door telecomoperatoren te vergelijken, kunt u jaarlijks tot 405 euro besparen appeared first on Business AM. [naar artikel]


20. Schiphol biedt reservatie voor securitycontrole aan (06/04/2023 - De Tijd)

19:43 Op de Nederlandse luchthaven Schiphol kunnen binnenkort alle passagiers een tijdstip reserveren om langs de securitycheck te passeren. De maatregel moet de wachttijd beperken. [naar artikel]


21. 'De verplichte wachttijd voor voorlopige rijbewijzen verdwijnt' (24/12/2016 - Knack)

Vlaams minister van Verkeer Ben Weyts en zijn federale tegenhanger François Bellot hebben een akkoord bereikt over de verplichte wachttijd voor voorlopige rijbewijzen. Die verplichte wachttijd verdwijnt binnenkort. [naar artikel]


22. KCE wil wachttijd recht om vergeten te worden na borstkanker danig inperken (05/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Het Federaal Kenniscentrum voor de Gezondheidszorg (KCE) beveelt in een nieuw rapport aan om de zogenaamde wachttijd voor borstkankerpatiënten om een schuldsaldoverzekering te kunnen afsluiten stevig in te perken. De voorstellen om de huidige wachttijd in te korten, zouden mogelijk positieve gevolgen kunnen hebben voor de helft van de vrouwen met borstkanker, stelt het KCE. [naar artikel]


23. Vier telecomoperatoren lappen registratieregels prepaidkaarten aan hun laars (20/03/2017 - De Redactie)

De verplichting om de gebruikers van voorafbetaalde telfoonkaarten te registreren wordt door vier kleiner telecomoperatoren veel te laks toegepast. Minister De Croo dreigt met sancties. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!