Zeeman lanceert morgen zijn allereerste parfum. Reden? De Nederlandse keten vroeg zich af hoe het komt dat parfums altijd zo duur zijn en wilde... [naar artikel]
Na hun opzichtige sokken en de eau de parfum lanceert Zeeman nu een nieuwe SKEER-collectie. Dit doen ze voor iedereen die geen dure merkkleding nodig heeft. Zeeman werkte samen met de Rotterdamse rapper Hef Bundy. “Geluk zit niet in dure spullen.” [naar artikel]
Parfum is hyperpersoonlijk en laat een blijvende indruk na. Net dat maakt de aankoop van een parfum zo moeilijk: je kiest maar best meteen goed. Maar hoe doe je dat in een wereld die bulkt van de flesjes in alle prijscategorieën? Beautyredactrice Sophie onderwerpt verschillende parfums, van erg betaalbaar tot een tikkel prijziger, aan haar getrainde neus. Scoort een parfum van 25 euro even goed als een geurtje van 240 euro? [naar artikel]
De Nederlandse keten Zeeman heeft met ‘Lucht’ twee eigen uniseks parfums aan het assortiment toegevoegd. Een flacon van vijftig milliliter kost 4,99 euro. [naar artikel]
Waar je bij de parfumerie al snel tientallen euro's neertelt voor een flesje eau de parfum, vond de Nederlandse discountketen Zeeman dat dit een... [naar artikel]
‘Lucht’, het goedkope parfum dat winkelketen Zeeman afgelopen weekend verkocht, wordt maandag aan woekerprijzen te koop aangeboden op veilingssites als... The post Goedkoop Zeeman-parfum online aan woekerprijzen te koop appeared first on Business AM. [naar artikel]
‘Zeeman did it again’. De textielketen heeft opnieuw met een opmerkelijke marketingactie ervoor gezorgd dat hun producten over de toonbank vliegen. Zeeman kondigde vorige week een eau de parfum aan tegen de prijs van 4,99 euro. Op de eerste verkoopdag waren de twee parfums binnen een paar uur zowel in de winkels als online uitverkocht, […] Het bericht ‘Lucht’: eau de parfum van Zeeman in Nederland meteen uitverkocht verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Deze zomer lanceerde Zeeman zijn eerste parfum: Lucht. De flacon kost amper 4,99 euro en de tienduizenden flesjes waren meteen uitverkocht. Ook een tweede voorraad was er razendsnel doorheen. Speciaal voor de feestdagen wordt het parfum opnieuw verkocht. Derde keer, beste keer? Het komt in ieder geval goed van pas wie op het allerlaatste moment nog snel een betaalbaar cadeautje zoekt. Benieuwd of hij ook lekker ruikt? Wij deden de test. [naar artikel]
Zeeman flikt het opnieuw. Na peperdure sneakers en spotgoedkoop parfum zetten ze de modewereld opnieuw een hak. Vrijdag lanceert het SKEER, de collectie streetwear die muzikaal aangeprezen wordt door de Nederlandse rapper Hef Bundy. “De kleren maken de man niet meer. Vandaag maakt de man de kleren.” [naar artikel]
Heb je dure merkkleding nodig om indruk te maken? Zeeman denkt van niet. Daarom lanceert de Nederlandse winkelketen de kledinglijn SKEER, wat in straattaal ‘blut’ of ‘goedkoop’ betekent. [naar artikel]
In de parfumerie winnen parfums op basis van natuurlijke ingrediënten aan populariteit. Die geuren brengen je terug naar de essentie. Maar wat is een natuurlijk parfum, en hoe duurzaam zijn die groene luchtjes echt? [naar artikel]
Lees dit artikel: Ford lanceert parfum met benzinegeur Ben je de trotse eigenaar van een elektrische wagen, maar mis je de geur van benzine wanneer je hem oplaadt? Autobouwer Ford heeft een parfum ontwikkeld voor wie “nog steeds een voorliefde heeft voor de geuren van traditionele benzineauto’sâ€. Uit een enquête, die Ford zelf bestelde, zei een op de vijf bestuurders dat ze de […] Lees dit artikel: Ford lanceert parfum met benzinegeur [naar artikel]
Twee Franse mannen zijn vandaag op heterdaad betrapt toen ze dure parfums stalen uit winkels in hartje Brugge. Agenten in burger konden het duo... [naar artikel]
De geuren van Frédéric Malle, Histoires de Parfums en By Kilian zijn natuurlijk heerlijk, anders en onderscheidend. Alleen wordt de kans dat je iemand ontmoet die hetzelfde parfum van deze nichemerken draagt, steeds groter. Want niche is mainstream geworden. Wil je je met je parfum écht onderscheiden, dan laat je er een op maat maken. Waar? In Parijs vanzelfsprekend. [naar artikel]
Zeeman ontwikkelde samen met een bekende brildesigner een collectie luxe-zonnebrillen gemaakt van superieure materialen. Bijna identiek aan luxemerken, maar voor slechts 24,99 euro in plaats van een gemiddelde van 300 euro. De collectie is vanaf woensdag verkrijgbaar. [naar artikel]
Sneakers. Ze zijn al enkele jaren een trend. Maar het wordt pas echt cool als je een exemplaar kan scoren waarvan er maar een beperkt aantal op de markt zijn. Winkelketen Zeeman springt in dat gat en brengt 500 goedkope sneakers uit. Daarnaast heeft de winkelketen ook een duurder type ontwikkeld. Voor de ‘Hybrid Z’ - de dure versie van 200 euro - schreven tienduizend mensen zich in voor een onlineverloting van 150 exemplaren. Vele mensen grepen ernaast en stonden vanmorgen vroeg al aan de winkel voor de 350 andere exemplaren. [naar artikel]
Modehuis Ann Demeulemeester lanceert donderdag een eerste parfum en zet daarmee ook haar eerste stap in de beautywereld. Het parfum kreeg de naam ‘A’. [naar artikel]
Twee Franse mannen zijn zaterdag op heterdaad betrapt, toen ze dure parfums stalen uit winkels in hartje Brugge. Agenten in burger konden het duo arresteren. Dat meldt lokale politie Brugge in een persbericht. [naar artikel]
Sneakers zijn populair, zo veel is zeker. Ze komen tegenwoordig in alle vormen en maten, in alle kleuren en prijsklassen. Echte sneaker freaks tellen met plezier honderden euro’s neer voor een paar basketbalsloefkes. Maar waarom zijn sommige sneakers zo duur? Heeft dat echt te maken met de kwaliteit of is er een andere reden voor? […] Het bericht Dit is het verschil tussen een dure en een goedkope sneaker verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Van het aroma van kriebelend gras tussen je tenen tot de geur van hooi of zilt zeewater. De nieuwe generatie parfums is een ode aan de natuur in al haar glorie. Maar hoe natuurlijk zijn parfums nog? Wij vroegen het aan Kristof Lefebre, neus bij het Belgische parfummerk Miglot. “Het is niet omdat een bepaald ingrediënt tussen de geurnoten staat, dat het écht aanwezig is in een formule.” [naar artikel]
Een mooie zonnebril van premium kwaliteit: daar moet je je vaak blauw voor betalen. Maar niet als je het aan budgetketen Zeeman vraagt. Het merk komt voor het eerst op de proppen met een betaalbare collectie designerbrillen. Voor nog geen 25 euro schitteren ze op je snoet, liefst met wat zon erbij. [naar artikel]
Zeeman flikt het opnieuw. Na peperdure sneakers en een spotgoedkoop parfum zet het de modewereld opnieuw een hak. Vrijdag lanceert de winkelketen ‘SKEER’, de collectie streetwear die muzikaal aangeprezen wordt door de Nederlandse rapper Hef Bundy. “De kleren maken de man niet meer. Vandaag maakt de man de kleren.” [naar artikel]
Eindelijk nog eens een meevaller voor de modelijn van de Amerikaanse presidentsdochter Ivanka Trump. Haar parfums - de eau de parfum én de roller [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.