Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Digitale reclame stoot traditionele advertentie van de troon

15/09/2020 - 19:04
"De wereldwijd reclamesector zal dit jaar een opmerkelijke mijlpaal passeren. Voor de eerste keer in de geschiedenis zullen digitale kanalen... The post Digitale reclame stoot traditionele advertentie van de troon appeared first on Business AM."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Digitale reclame stoot traditionele advertentie van de troon (15/09/2020 - Express)

De wereldwijd reclamesector zal dit jaar een opmerkelijke mijlpaal passeren. Voor de eerste keer in de geschiedenis zullen digitale kanalen... The post Digitale reclame stoot traditionele advertentie van de troon appeared first on Business AM. [naar artikel]


2. #reclame, #advertentie, #publiciteit en #gesponsord: zo moeten influencers online reclame duideljk maken (25/04/2022 - VRT NWS)

Influencers die zich laten betalen of sponsoren om bepaalde berichten te plaatsen op hun sociale media, moeten dat duidelijker vermelden. Daarover zijn nieuwe richtlijnen opgesteld. Die moeten niet alleen bescherming bieden aan de consument, maar ook aan de influencers zelf. [naar artikel]


3. #Reclame, #advertentie, #publiciteit of #gesponsord: zo moeten influencers verduidelijken dat ze reclame maken (26/04/2022 - Het Belang van Limburg)

Staatssecretaris voor Consumentenbescherming Eva De Bleeker (Open Vld) en het Communicatie Centrum komen met concrete richtlijnen voor influencers om te verduidelijken dat ze reclame maken. [naar artikel]


4. Race naar digitale advertentie-euro's (16/12/2019 - De Tijd)

11:39 Als Galliërs tegen de Romeinen. Zo weren de uitdijende mediagroepen Mediahuis en DPG Media zich tegen de dominantie van Facebook en Google. Overnemen, schalen, snoeien en onorthodoxe samenwerkingen zi... [naar artikel]


5. Digitale ziekteverzekeraar Alan groeit explosief: ‘Traditionele verzekeraars
 willen ons model kopiëren’ (29/02/2024 - Trends)

De Belgische tak van de digitale ziekteverzekeraar Alan heeft in 2023 de kaap van 15 miljoen euro omzet overschreden. De groei van meer dan 12.000 procent sinds de start drie jaar geleden, maakt van het fintechbedrijf een van de snelst groeiende start-ups in België. Nu richt het zijn pijlen ook op eenpersoonsvennootschappen. The post Digitale ziekteverzekeraar Alan groeit explosief: ‘Traditionele verzekeraars
 willen ons model kopiëren’ appeared first on Trends. [naar artikel]


6. ‘Traditionele verzekeraars willen ons model kopiëren’: digitale ziekteverzekeraar Alan groeit explosief (29/02/2024 - Trends)

De Belgische tak van de digitale ziekteverzekeraar Alan heeft in 2023 de kaap van 15 miljoen euro omzet overschreden. De groei van meer dan 12.000 procent sinds de start drie jaar geleden, maakt van het fintechbedrijf een van de snelst groeiende start-ups in België. Nu richt het zijn pijlen ook op eenpersoonsvennootschappen. The post ‘Traditionele verzekeraars willen ons model kopiëren’: digitale ziekteverzekeraar Alan groeit explosief appeared first on Trends. [naar artikel]


7. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


8. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


9. VRT gaat deontologische code ontwikkelen voor reclame: "Kijken welke reclame nog aanstootgevend kan zijn" (28/06/2018 - VRT NWS)

De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal.  [naar artikel]


10. Raad voor de Reclame: influencers moeten duidelijk aangeven wanneer ze #reclame maken (08/10/2018 - VRT NWS)

Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!