Het eerste wat je op Google ziet als je ‘Aalst carnaval’ intikt? Een advertentie van een Joodse diamantair die leidt naar een artikel waarin wordt gesuggereerd dat het feest antisemitisch is. Ethisch hacker Inti De Ceukelaire, zelf uit Aalst, roept nu op om zo veel mogelijk op de advertentie te klikken zodat het de adverteerder geld zou kosten. [naar artikel]
De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken riep gisteren de Belgische overheid op om het carnaval in Aalst te veroordelen en te verbieden.... [naar artikel]
De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken, Israël Katz, vraagt om de Aalsterse carnavalsstoet zondag te verbieden. ‘Dit is buiten proportie’, reageert burgemeester Christoph D’Haese (N-VA). De Belgische politiek houdt de adem in voor zondag. [naar artikel]
Een aftermovie over Aalst Carnaval op de Facebookpagina van Christoph D’Haese (N-VA) krijgt honderden negatieve commentaren. Daarin wordt de burgemeester vergeleken met een “antisemitisch varken” en wordt hem een gebrek aan inlevingsvermogen verweten. De Oost-Vlaamse stad heeft zondag in binnen- en buitenland kritiek gekregen nadat in een stoet opnieuw joodse karikaturen waren opgedoken. [naar artikel]
Procter & Gamble heeft de voorbije drie maanden 85 miljoen euro minder uitgegeven voor klassieke reclames op het internet met weinig gevolgen voor de verkoopcijfers. Is het einde van de reclamebanners nabij? [naar artikel]
Onderzoekers van New York University concluderen dat de Amerikaanse president Donald Trump binnen de Verenigde Staten de grootste politieke... [naar artikel]
Wie volgende week naar de krantenboer holt om daar het gloednieuwe Invader Magazine uit de rekken te plukken, komt van een kale kermis thuis. Het nieuwe games- en filmmagazine is het eerste volledig interactieve en uitsluitend digitale maandblad van Vlaanderen. [naar artikel]
Een nieuwe tv-zender jaagt het crisisgevoel op de advertentiemarkt niet weg. Terwijl VIER zich opmaakt voor zijn start op 17 september, kijken de adverteerders een stevige kat uit de boom. Van een te verwachten verschuiving van reclamebudgetten is er allerminst sprake. Jan Debackere [naar artikel]
Modeblad Elle België/Belgique ondergaat een fikse herstructurering. Geen unicum in de wereld der kranten en bladen, al lijken tegenwoordig vooral de zogenaamde vrouwenbladen in de klappen te delen. ‘De glossy verliest van grote concurrent Instagram.’ [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.