Zoom Video Communications heeft zijn omzet in coronajaar 2020 ruim verviervoudigd. Het Amerikaanse videoconferentiebedrijf profiteerde van het vele thuiswerken door de coronapandemie. [naar artikel]
De coronacrisis heeft de populariteit van de maaltijdboxen van HelloFresh een boost gegeven. Het Duitse bedrijf leverde het afgelopen jaar meer dan 600 miljoen maaltijdboxen af bij de mensen thuis, gespreid over veertien landen. Vooral de laatste maanden van 2020 was het extra druk, omdat veel restaurants gesloten waren en gezinnen op zoek waren naar alternatieven. [naar artikel]
Zoom Video heeft in het eerste kwartaal van dit jaar de omzet meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Het bedrijf achter... [naar artikel]
In het eerste kwartaal van dit jaar zag Zoom Video zijn omzet verdubbelen, vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Het... The post Zoom Video boomt door: omzet stijgt met 170 procent appeared first on Business AM. [naar artikel]
06:28 Een omzetgroei van 355 procent. Zeggen dat de pandemie een turbo heeft gezet op Zoom Video is nog een understatement. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.