De vakantie van een Australisch koppel is op een nachtmerrie uitgedraaid toen ze ontdekten dat hun 13 maanden oude dochter op een andere vlucht geboekt zat dan het koppel zelf. Na dagenlang te onderhandelen met de luchtvaartmaatschappij kan het gezin 12 dagen na het originele vertrekdatum pas op het vliegtuig stappen. Dat schrijft Business Insider. [naar artikel]
Wie honger heeft, denkt aan eten. Zo is het ook met mazout. 'Mensen denken pas aan hun ketel als het koud is', zegt Jeanine Amerijckx van Janssens Mazout. Zoals alle leveranciers van stookolie wordt ze overrompeld. 'Maar niemand klaagt', zegt Luc Bouts. 'We waren al lang aan het hopen op de koude.' [naar artikel]
Oplichting via de telefoon is in 2019 opnieuw opgeflakkerd. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Ombudsdienst voor telecommunicatie. De klachten van de verbruikers legden verschillende vormen van fraude bloot: telefoon-phishing, fraude via Messenger (Facebook), wangiri-fraude (waarbij er geprobeerd wordt om mensen terug te laten bellen naar dure betaalnummers) en telefonische oplichting via dure 090x-nummers. [naar artikel]
‘Michel Telefoon’ verkoopt zijn privécollectie. Met onder meer honderden telefoons (geen enkel dubbel exemplaar), telefoonhokjes, antieke telefoonboeken, allerhande materiaal en originele installatieplannen heeft Michel Van de Brander (67) een unieke privécollectie van om en bij de tien ton in de aanbieding. [naar artikel]
Tesla-eigenaar Loic Le Meur had een probleem met een laadpaal in zijn buurt. Hij beslist om niet bij de pakken te blijven zitten en stuurt een tweet naar CEO Elon Musk. Resultaat: zes dagen later is het probleem constructief opgelost. “Klantendiensten zoals ze horen te zijn,” klinkt het. [naar artikel]
De klantendienst van een handelaar bellen mag niet duurder zijn dan een gewone oproep naar een vast of mobiel nummer. Dat zegt het Europees Hof [naar artikel]
In een Duitse zaak oordeelt het Europees Hof van Justitie dat de kosten verbonden aan het bellen van een klantendienst niet hoger mogen zijn dan die van een gewone oproep. Hogere tarieven zouden consumenten kunnen afschrikken. [naar artikel]
De klantendienst van een handelaar bellen mag niet duurder zijn dan een gewone oproep naar een vast of mobiel nummer. Dat zegt het Europees Hof van Justitie donderdag in een Duitse zaak. Hogere tarieven zouden consumenten immers kunnen tegenhouden om de servicelijn te bellen voor info over hun contract, een opzegging of de garantie. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.