Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Joe Jonas (33) maakt reclame voor fillers en botox, hoe denkt de Vlaamse man daarover?

17/08/2022 - 18:13
"Beautystandaarden veranderen voortdurend. Nu, in tijden van body positivity, kan eigenlijk alles. Dik of dun, strak of slap, met rimpels of zonder. “Doe je ding”, luidt het devies. En daar horen ook plastische chirurgie, botox en fillers bij. Bij vrouwen zijn die al goed ingeburgerd, maar hoe denkt de Vlaamse man daarover? Muzikant Joe Jonas ziet er al vast geen probleem in en promoot zonder gêne injectables."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Joe Jonas (33) maakt reclame voor fillers en botox, hoe denkt de Vlaamse man daarover? (17/08/2022 - Het Belang van Limburg)

Beautystandaarden veranderen voortdurend. Nu, in tijden van body positivity, kan eigenlijk alles. Dik of dun, strak of slap, met rimpels of zonder. “Doe je ding”, luidt het devies. En daar horen ook plastische chirurgie, botox en fillers bij. Bij vrouwen zijn die al goed ingeburgerd, maar hoe denkt de Vlaamse man daarover? Muzikant Joe Jonas ziet er al vast geen probleem in en promoot zonder gêne injectables. [naar artikel]


2. Na fillers voor vollere lippen bestaan er nu ook fillers voor voller haar. “Eigenlijk werkt dit bij iedereen” (17/11/2022 - Het Laatste Nieuws)

Veel mannen zien vroeg of laat hun haarlijn wijken en ook een op de twee vrouwen kampt met haarverlies. De nieuwste behandeling in ons land? ‘Haarfillers’: spuitjes in de hoofdhuid die een vollere haardos beloven. Al moet je er wél wat voor over hebben. Esthetisch verpleegkundige Karen Sarasin schetst hoe de fillers werken, wie ermee geholpen is en hoeveel het je kost. “Na vier maanden krijg je het beste resultaat.” [naar artikel]


3. Wordt de waarde van je maaltijdcheques straks van 8 naar 10 euro verhoogd? Dit zeggen de Vlaamse en Franstalige partijen daarover (19/04/2024 - Trends)

De prijs van maaltijdcheques is al sinds 2016 niet meer verhoogd, terwijl voeding in die periode 37,38 procent duurder werd, stelt de liberale vakbond ACLVB. 25.000 Belgen ondertekenden een petitie van ACLVB die pleit voor een verhoging van de prijs van 8 naar 10 euro. Een meerderheid van de Vlaamse en Franstalige partijen is duidelijk voorstander. The post Wordt de waarde van je maaltijdcheques straks van 8 naar 10 euro verhoogd? Dit zeggen de Vlaamse en Franstalige partijen daarover appeared first on Trends. [naar artikel]


4. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


5. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


6. VRT gaat deontologische code ontwikkelen voor reclame: "Kijken welke reclame nog aanstootgevend kan zijn" (28/06/2018 - VRT NWS)

De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal.  [naar artikel]


7. Raad voor de Reclame: influencers moeten duidelijk aangeven wanneer ze #reclame maken (08/10/2018 - VRT NWS)

Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]


8. Stijn Meuris maakt reclame voor reclame (28/03/2019 - De Morgen)

De Belgische reclamemakers zijn hot in het buitenland en rijgen de prijzen op festivals aaneen, alleen hebben ze het moeilijk om dat in eigen land verkocht te krijgen. Daar wil Stijn Meuris iets aan veranderen in Belpub. [naar artikel]


9. Ook tv-reclame is gepersonaliseerd. Heb je een hoog salaris? Dan krijg je extra reclame voor de nieuwe BMW (19/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]


10. Obesitasdokter Lieve De Lille: 'Reclame voor snoep is even fout als reclame voor sigaretten' (06/07/2021 - Knack)

Ze voert met een kleinschalig en drempelverlagend project de strijd tegen obesitas bij kinderen en jongeren op. Tegelijk beseft kinderarts Lieve De Lille dat er méér nodig is. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!